Τελέστηκε σήμερα, Τετάρτη 11 Σεπτεμβρίου 2024, στις 10.00 π.μ. ο καθιερωμένος αγιασμός του σχολείου μας. Μας τίμησαν με την παρουσία τους ο Υπουργός Υποδομών και Μεταφορών κ. Σταϊκούρας Χρήστος, ο Δήμαρχος Δομοκού κ. Λιόλιος Χαράλαμπος, συνοδευόμενος από Αντιδημάρχους και Δημοτικούς Συμβούλους, και οι εκλεκτοί γονείς και κηδεμόνες των μαθητών /τριών μας. Η Δ/ντρια του σχολείου, αφού τους καλωσόρισε, τόνισε ότι η σχολική χρονιά ξεκινά με τους καλύτερους οιωνούς στο ανακαινισμένο Δημοτικό Σχολείο Νέου Μοναστηρίου.
Καλή & Δημιουργική Σχολική Χρονιά!




Αφήστε μια απάντηση