Κοπή διπλής πίτας στο Δημοτικό Σχολείο Νέου Μοναστηρίου.Εύχομαι στους /στις μαθητές/τριες, συναδέλφους/φισσες και γονείς του σχολείου ,να είναι υγιείς ,ευτυχισμένοι και πάντα χαμογελαστοί.
Αρχεία για 17 Φεβρουαρίου, 2022
ΚΟΠΗ ΒΑΣΙΛΟΠΙΤΑΣ
Φεβ 202217
Κοπή διπλής πίτας στο Δημοτικό Σχολείο Νέου Μοναστηρίου.Εύχομαι στους /στις μαθητές/τριες, συναδέλφους/φισσες και γονείς του σχολείου ,να είναι υγιείς ,ευτυχισμένοι και πάντα χαμογελαστοί.
Πρόσφατα σχόλια