Άρχισε την Παρασκευή, 14-02-2019, το πρωτάθλημα σκάκι με την Ε’ τάξη. Στον πρώτο γύρο νίκησαν η Μαριάννα, ο Χρήστος, ο Γιάννης και η Χριστίνα. Την επόμενη Παρασκευή θα παίξουν για τους ημιτελικούς και ελπίζουμε να προλάβουμε να έχουμε και τον τελικό για να ανακηρυχθεί ο πρωταθλητής της τάξης. Η Μαριλένα έκανε χρέη γραμματείας και την ευχαριστούμε πολύ.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |












