Οι μαθητές της Δ’ τάξης του Σχολείου μας, την Πέμπτη 7-2-2019, στα πλαίσια του προγράμματος «Δεξιότητες για παιδιά Δημοτικού», ενότητα “Οι άνθρωποι που μας νοιάζονται”, με υπεύθυνη εκπαιδευτικό την κυρία Αικατερίνη Νικολαΐδου, πήραν συνέντευξη από τρία πρόσωπα: τη δασκάλα τους, κ. Αρετή Ζουρνατζή, την καθαρίστρια του Σχολείου κ. Μαρία Μπατζογιάννη και τη διευθύντρια, κ. Αικατερίνη Νικολαΐδου.
Κριτήριο επιλογής αυτών των προσώπων ήταν το νοιάξιμο, η φροντίδα και η αγάπη τους για τους μαθητές μας. Η κ. Ζουρνατζή που φροντίζει για την τάξη και τους μαθητές της, η κ. Μπακογιάννη, που φροντίζει για την καθαριότητα και υγιεινή του Σχολείου και η διευθύντρια κ. Νικολαΐδου που φροντίζει για όλους και όλα!
Ημέρα Ασφαλούς Διαδικτύου

-
Τελευταία άρθρα
Κατηγορίες
- Αθλητικές Δράσεις.
- Ανακοινώσεις
- Αφήγηση παραμυθιού
- Διαγωνισμός
- Διδακτικό προσωπικό
- Εθιμικό Παιχνίδι
- Εκδηλώσεις
- Εκδρομές
- Εκπαιδευτική Επίσκεψη
- ΕΝΔΟΣΧΟΛΙΚΗ ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗ
- Ενημερωτική Εκδήλωση
- Ενημερωτική Συνάντηση
- Επιμορφωτικό Σεμινάριο
- ΕΠΙΣΚΕΨΗ ΔΗΜΑΡΧΟΥ
- ΕΡΓΑΣΤΗΡΙ
- ΕΥΧΕΣ
- Καλοκαιρινή Γιορτή
- Κουκλοθέατρο
- Περιβαλλοντική Εκπαίδευση
- Πρόγραμμα Παρέμβασης
- Προσωπικά δεδομένα
- Σύλλογος Γονέων και Κηδεμόνων
- Σχολικές γιορτές
- Ταινία
- τάξη Α'
- τάξη Β'
- τάξη Γ'
- τάξη Δ'
- τάξη Ε'
- τάξη Στ'
- Υγεία
- Χωρίς κατηγορία


