Αρχείο κατηγορίας Πρόγραμμα Παρέμβασης

Καθαρίζω την πλατεία…

Στις δράσεις του ενεργού πολίτη οι μαθητές της Γ΄ τάξης καθάρισαν από τα σκουπιδάκια την πλατεία του χωριού.

Δημοσιεύθηκε στη ΕΡΓΑΣΤΗΡΙ, Πρόγραμμα Παρέμβασης, τάξη Γ' | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Καθαρίζω την πλατεία…

ΠΑΡΕΜΒΑΣΕΙΣ ΠΡΟΛΗΨΗΣ

Το Σχολείο μας επισκέφθηκε το ΧΑΜΟΓΕΛΟ ΤΟΥ ΠΑΙΔΙΟΥ, και με τη βοήθεια της Ψυχολόγου, κας Ανθής Παΐλα,πραγματοποιήθηκαν 2 Προγράμματα: Το πρώτο, δίωρο Πρόγραμμα, με τίτλο: ” Ενδοσχολική Βία και Εκφοβισμός “, απευθύνθηκε στους μαθητές των τάξεων: Γ΄, Δ΄, Ε΄και ΣΤ΄. … Συνέχεια

Δημοσιεύθηκε στη Πρόγραμμα Παρέμβασης | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο ΠΑΡΕΜΒΑΣΕΙΣ ΠΡΟΛΗΨΗΣ