Την Παρασκευή, 14-02-2019, είχαμε και άλλη τάξη που ξεκίνησε το πρωτάθλημα σκάκι, την Δ’ τάξη. Δυστυχώς υπήρχαν απόντες. Νικητές είχαμε τον Μπεσάρτ και τον Λεωνίδα. Ο Βασίλης και ο Βασίλης ήρθαν ισοπαλία. Η Βάσια δεν μπορούσε να παίξει γιατί ήταν έβδομη μαθήτρια στην τάξη και δεν υπήρχε όγδοος. Έτσι, ανέλαβε τη γραμματεία και την ευχαριστούμε πολύ. Την επόμενη φορά, ελπίζουμε να έρθουν οι ασθενείς συμμαθητές για να συνεχίσουμε.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |






