Εκδήλωση για την επέτειο του Πολυτεχνείου

Στο Δημοτικό Σχολείο Μεγάλου Κεφαλόβρυσου πραγματοποιήθηκε τη Δευτέρα, 17/11/25, σχολική εκδήλωση με αφορμή τη συμπλήρωση 52 χρόνων από την εξέγερση του Πολυτεχνείου. Οι μαθήτριες και οι μαθητές της Ε΄ και Στ΄ τάξης απήγγειλαν ποιήματα,  διάβασαν αποσπάσματα για τα γεγονότα που διαδραματίστηκαν στο Πολυτεχνείο και τραγούδησαν τραγούδια που σχετίζονται με το Πολυτεχνείο.IMG 0129 IMG 0131 IMG 0133 IMG 0140 IMG 0143

Δημοσιεύθηκε στην Χωρίς κατηγορία. Αποθηκεύστε τον μόνιμο σύνδεσμο.