Let’s introduce ourselves:

Στο πλαίσιο των ευρωπαϊκών εκπαιδευτικών προγραμμάτων το σχολείο μας φέτος συμμετέχει σε πρόγραμμα E-Twinning με τίτλο F.E.E.L (Feelings–Empathy–Emotional Learning), με απώτερο στόχο την ενίσχυση της συναισθηματικής νoημοσύνης των μαθητών μας και την έκφραση των συναισθημάτων τους. Για να συστηθούμε, λοιπόν, στα υπόλοιπα μέλη της ομάδας σε Ελλάδα και εξωτερικό, δημιουργήσαμε ένα ψηφιακό βιβλίο με τη βοήθεια του ψηφιακού εργαλείου StoryJumper. Στο εξώφυλλό του δεσπόζει το αρχοντικό σχολείο μας με φόντο στην κορφή του το επιβλητικό κάστρο του χωριού μας. Στο εσώφυλλο υπάρχει χάρτης της Ελλάδας με τα χρώματα της ελληνικής σημαίας μας και ένα εισαγωγικό σημείωμα με λίγα λόγια για τη χώρα μας. Ακολουθεί φωτογραφία του νησιού μας και ένα σχετικό κείμενο για τη Λέσβο και στη συνέχεια μια φωτογραφία του χωριού μας με ένα σχετικό κείμενο. Έπειτα, η φωτογραφία του σχολείου μας και λίγα λόγια γι’ αυτό δίνουν την ευκαιρία στον αναγνώστη να μας γνωρίσει. Οι συστάσεις των συμμετεχόντων κρίνονται απαραίτητες, οπότε ξεκινάει το καλωσόρισμα η διευθύντρια του σχολείου και ύστερα οι δασκάλες των τάξεων Β΄, Γ΄, Δ΄, Ε΄, ΣΤ΄ μας αναφέρουν λίγα λόγια για τον εαυτό τους και τις τάξεις τους. Όλη η παρέα είμαστε τόσο χαρούμενοι και ενθουσιασμένοι γι’ αυτό το μαγευτικό ταξίδι στον κόσμο των συναισθημάτων!
https://www.storyjumper.com/book/read/176719901/6734ff55064c4
Στη συνέχεια, με τη βοήθεια του ψηφιακού εργαλείου Google My maps, μαζί με τους μαθητές και τις μαθήτριες, τοποθετήσαμε πινέζα στον χάρτη με την τοποθεσία του σχολείου μας, ώστε αυτή να γίνει γνωστή και στα υπόλοιπα σχολεία που συμμετέχουν στο ευρωπαϊκό πρόγραμμα. Η πινέζα του σχολείου μας συνοδεύεται από φωτογραφία του κτιρίου και ένα σύντομο κείμενο για την Ελλάδα, το νησί της Λέσβου, το χωριό μας, τον Μόλυβο, και το Δημοτικό Σχολείο.

Οι μαθητές και οι μαθήτριες του σχολείου μας δημιούργησαν τις δικές τους ζωγραφιές, προβάλλοντας τα ενδιαφέροντά τους κι αναφέροντας ορισμένες βασικές πληροφορίες για τους ίδιους, προκειμένου να συστηθούν στους ευρωπαϊκούς τους φίλους. Διασκέδασαν αρκετά, ενώ ιδιαίτερο ενδιαφέρον είχαν οι αναφορές τους στο τι θέλουν να γίνουν όταν μεγαλώσουν! Οι ζωγραφιές στο παρακάτω link εντυπωσιάζουν!
https://padlet.com/jasmin91_2/padlet-oypzewjfut49bmqx

Στην πρώτη δράση, αυτή του Νοεμβρίου, κληθήκαμε ως σχολείο να συμμετέχουμε στη δημιουργία δικού μας LOGO για το πρόγραμμα και να πάρουμε μέρος στον διαγωνισμό επιλογής Logo του προγράμματος. Με την ενεργή συμμετοχή των μαθητών μας φτιάξαμε με το ψηφιακό εργαλείο Canva το δικό μας Logo, το οποίο, μαζί με τα υπόλοιπα, παρουσιάστηκε μέσω του ψηφιακού εργαλείου Padlet, στην ιστοσελίδα του προγράμματος. Βέβαια, δεν έλειψαν και οι καλλιτεχνικές δημιουργίες των μαθητών και των μαθητριών του σχολείου μας. Στη συνέχεια, λάβαμε μέρος στην ψηφοφορία του καλύτερου Logo. Δυσκολευτήκαμε να επιλέξουμε και εμείς και οι άλλες χώρες. Το δικό μας Logo πήρε τη δεύτερη θέση στην ψηφοφορία. Η όλη διαδικασία άρεσε πολύ στα παιδιά, τα οποία συμμετείχαν με ιδιαίτερη χαρά και ενδιαφέρον τόσο στη δημιουργία, όσο και στην ψηφοφορία του Logo.


Η δράση του Δεκεμβρίου αφορούσε τη δημιουργία ενός ημερολογίου για το νέο έτος, το 2025. Το δικό μας σχολείο, σε κλήρωση που πραγματοποιήθηκε για τον καταμερισμό εργασιών, ανέλαβε να κατασκευάσει το εξώφυλλο του ημερολογίου. Μετά από γόνιμη και δημιουργική συζήτηση, εκπαιδευτικοί και μαθητές/τριες αποφασίσαμε να στολίσουμε το εξώφυλλο του ημερολογίου με ζωάκια, τα οποία τα συνδυάσαμε με ένα συναίσθημα. Σηκώσαμε, λοιπόν, τα μανίκια και δουλέψαμε με τη βοήθεια του ψηφιακού εργαλείου Canva, ώστε να δημιουργήσουμε πανέμορφες εικόνες με ζωάκια και συναισθήματα και να τις τοποθετήσουμε στο εξώφυλλό μας. Οι μαθητές και οι μαθήτριες έπαιξαν με ζωάκια, σχέδια και χρώματα, καλλιέργησαν τις ψηφιακές τους δεξιότητες με εξαιρετικά διασκεδαστικό τρόπο, συνεργάστηκαν μεταξύ τους και το αποτέλεσμα είναι τουλάχιστον εντυπωσιακό.




