Χτύπησε σήμερα το πρωί το τελευταίο κουδούνι για την φετινή σχολική χρονιά. Δάσκαλοι, μαθητές και γονείς ήμασταν εκεί για να κλείσουμε με τον καλύτερο τρόπο, αυτή την όμορφη χρονιά, που ήταν γεμάτη από όμορφες στιγμές . Τραγούδια, θεατρικά δρώμενα και αθλητικά παιχνίδια ήταν μόνο μερικές από τις σημερινές εκδηλώσεις. Ιδιαίτερα συγκινημένοι οι μαθητές της Στ’ τάξης οι οποίοι αποχαιρέτησαν το σχολείο τους, που για έξι χρόνια ήταν το δεύτερο σπίτι τους. Ο Σύλλογος Διδασκόντων τους εύχεται ολόψυχα καλή σταδιοδρομία και καλή πρόοδο στο νέο τους ξεκίνημα. Όσο για τους υπόλοιπους μαθητές του σχολείου μας, δίνουμε ραντεβού τον Σεπτέμβρη!













