Στα πλαίσια του προγράμματος Αγωγής Υγείας πραγματοποιήθηκε στο σχολείο μας ενημερωτική συζήτηση από το Κέντρο Πρόληψης Εξαρτήσεων και Προαγωγής Ψυχοκοινωνικής Υγείας “Δράση με κεντρικό θέμα “Πως προστατεύω το σώμα μου”. Κάθε τάξη του σχολείου μας πραγματοποίησε σχετικές δραστηριότητες για τον συγκεκριμένο θέμα, ανάλογα με την ηλικία τους. Είναι πολύ σημαντικό, οι μαθητές να γνωρίζουν από πολύ μικρή ηλικία το τρόπο που θα μπορέσουν να προφυλάξουν τόσο την σωματική όσο και την ψυχική τους υγεία. Ευχαριστούμε πολύ την “Δράση” που ανταποκρίθηκε στο κάλεσμά μας.













