Σήμερα πραγματοποιήθηκε η ημερήσια εκπαιδευτική εκδρομή του σχολείου μας για το σχολικό έτος 2016-2017. Πρώτος μας σταθμός ήταν το Αρχαιολογικό Μουσείο στην Αμφίπολη Σερρών, όπου με την βοήθεια της ξεναγού καταφέραμε να περιηγηθούμε στο μουσείο και να μάθουμε πολλές και ενδιαφέρουσες πληροφορίες. Κατόπιν μεταβήκαμε στις παιδικές κατασκηνώσεις “Τσαφ Τσουφ” όπου παίξαμε, διασκεδάσαμε και γνωρίσαμε νέους φίλους! Η σχολική χρονιά οδεύει προς το τέλος της και η εκδρομή αυτή ήταν ο καλύτερος τρόπος για να χαλαρώσουμε και να περάσουμε όμορφες και ευχάριστες στιγμές!












