Η επέτειος του Πολυτεχνείου 2024

Η Ε΄ τάξη του σχολείου μας τίμησε την επέτειο του Πολυτεχνείου με μια ξεχωριστή εκδήλωση την Παρασκευή 15 Νοεμβρίου 2024 στην αίθουσα εκδηλώσεων. Οι μαθητές και οι μαθήτριες παρουσίασαν θεατρικό δρώμενο πλαισιωμένο με επετειακά τραγούδια, αναδεικνύοντας την αξία της ελευθερίας και της δημοκρατίας.

ε ταξη

Η γιορτή αυτή αποτέλεσε μια όμορφη υπενθύμιση των αγώνων που έδωσαν οι πρόγονοί μας για τα δικαιώματά μας και την ελευθερία μας.

Η αυλαία της εκδήλωσης έπεσε στο Ηρώο Εθνικής Αντίστασης. Εκεί τα παιδιά, με την συνοδεία των εκπαιδευτικών, εναπόθεσαν λουλούδια και έψαλαν τον Εθνικό Ύμνο.

α ταξη

οθων

IMG 20241116 231329

Κατηγορίες: Γενικά | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Η επέτειος του Πολυτεχνείου 2024

Το Μέγαρο Μουσικής Αθηνών στο σχολείο μας

IMG 20241109 215937

Το Μέγαρο Μουσικής Αθηνών έρχεται για τρίτη χρονιά κοντά στους κατοίκους των περιοχών που επλήγησαν από τις καταστροφικές πυρκαγιές του 2021 συνεχίζοντας το πρόγραμμα “Το Μέγαρο στη Βόρεια Εύβοια- Οι Γέφυρες της Μουσικής”.

Την Παρασκευή 8 Νοεμβρίου 2024, επισκέφτηκε το σχολείο μας, εκ μέρους του κ. Μαραγκόπουλου – συνθέτη και καλλιτεχνικού διευθυντή της σειράς “Οι Γέφυρες της Μουσικής ” στο Μέγαρο Μουσικής Αθηνών, η διεθνώς καταξιωμένη σολίστ του πιάνου κα. Νεφέλη Μούσουρα και πραγματοποίησε το βιωματικό εκπαιδευτικό πρόγραμμα “Ανακαλύπτοντας τα μυστικά της Μουσικής μέσα από τα πλήκτρα από το πιάνο στο συνθεσάιζερ”.

IMG 20241109 215829

Το πρόγραμμα σχεδιάστηκε από τον κο. Δημήτρη Μαραγκόπουλο και την κα. Κάτια Παπασπηλιοπούλου. Δίνει ιδιαίτερη έμφαση στις εκπαιδευτικές δράσεις οι οποίες γίνονται σε μικρά χωριά από ευέλικτα μικρά σχήματα μουσικών σε ένα περιβάλλον βιωματικής, ελκυστικής και κατανοητής από τα παιδιά διαδικασίας. Το πρόγραμμα έχει ως στόχο την ευαισθητοποίηση των παιδιών και την αφύπνιση προοπτικών προς πιο εξειδικευμένες σπουδές, τη βαθύτερη κατανόηση της μουσικής και των πιο ισχυρών δεσμών με τις πολιτιστικές διαδικασίες. Η χρηματοδότησή του γίνεται ειδικά από το Υπουργείο Πολιτισμού και Αθλητισμού, στηρίζοντας την υλοποίηση του προγράμματος “ΕΥΒΟΙΑ ΜΕΤΑ” και υλοποιείται σε συνεργασία με την Περιφέρεια Κεντρικής Ελλάδος, τον Δήμο Μαντουδίου-Λίμνης- Αγίας Άννας, καθώς και το Σωματείο Διάζωμα. Εγκρίθηκε από τη Δ/νση Α/θμιας Εκπ/σης Ευβοίας, χωρίς καμιά οικονομική επιβάρυνση για τους μαθητές/τριες.

1

Η εκπαιδευτική δράση περιλάμβανε ένα ταξίδι γνωριμίας  με τα πληκτροφόρα όργανα που εστιάζει στην ιστορία και την εξέλιξη της κατασκευής του πιάνου καθώς και στα σύγχρονα ηλεκτρονικά πληκτροφόρα. Σε αυτό το συναρπαστικό εκπαιδευτικό πρόγραμμα, τα παιδιά είχαν την ευκαιρία να ακούσουν μουσικά παραδείγματα από γνωστά κομμάτια, γραμμένα από Έλληνες και ξένους συνθέτες (Wolfgang Amadeus Mozart, Frederic Chopin, Chick Corea, Μάνος Χατζηδάκης κ.ά.).

Κατηγορίες: Γενικά | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Το Μέγαρο Μουσικής Αθηνών στο σχολείο μας

Σημαίες από το Ίδρυμα Παύλος Δ. Γιαννακόπουλος

IMG 1399

Στο πλαίσιο των εκδηλώσεων της Εθνικής Επετείου της 28ης Οκτωβρίου 1940, το κοινωφελές  Ίδρυμα Παύλος Δ. Γιαννακόπουλος δώρισε ελληνικές σημαίες στους/στις μαθητές/τριες της Α΄ τάξης όλων των σχολείων της χώρας. Στόχος της πρωτοβουλίας ήταν η ενεργή συμμετοχή των παιδιών στη σημαντική αυτή γιορτή, καλλιεργώντας την εθνική τους συνείδηση και ενισχύοντας την αγάπη για την ελληνική ταυτότητα και κληρονομιά.

Ευχαριστούμε θερμά!

Κατηγορίες: Γενικά | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Σημαίες από το Ίδρυμα Παύλος Δ. Γιαννακόπουλος

“Σχολική γιορτή, Παράδοση Σημαίας και Κατάθεση στεφάνων για την 28η Οκτωβρίου”

Την Παρασκευή 25 Οκτωβρίου 2024, πραγματοποιήθηκε η σχολική γιορτή στο πλαίσιο του εορτασμού της επετείου της 28ης Οκτωβρίου 1940. Την γιορτή παρουσίασαν οι μαθητές/τριες των τάξεων Γ΄και Δ΄ τάξεων και την παρακολούθησαν οι υπόλοιποι μαθητές του σχολείου, ενώ προσκεκλημένοι ήταν οι γονείς των μαθητών που παρουσίασαν την γιορτή. Οι μαθητές παρουσίασαν με μεγάλη επιτυχία τραγούδια, θεατρικά και ποιήματα.

IMG 20241027 150112

Έπειτα, η Διευθύντρια του σχολείου παρέδωσε την ελληνική σημαία στην σημαιοφόρο και τους παραστάτες, προκειμένου το σχολείο μας να συμμετάσχει στο προσκύνημα και στην κατάθεση στεφάνων στα Μνημεία Ηρώων της πόλης.

IMG 20241027 144119

Η Διευθύντρια αφού πρώτα συνεχάρη τους μαθητές, δήλωσε : ” Σας παραδίδω την ελληνική σημαία, το γαλανόλευκο σύμβολο της πατρίδας μας, πρέπει να αισθάνεστε ιδιαίτερη τιμή όταν κρατάτε το σύμβολο του έθνους και να νιώθετε μεγάλη περηφάνεια γιατί αντιπροσωπεύει την ελευθερία και τη δικαιοσύνη”.

IMG 20241027 144335

IMG 20241027 143926

IMG a24200d9df89a1e9029cf4dbb3830270 V

 

IMG 20241027 144146 1

IMG b7306f6516602a9c659079a57aa5c2ee V

Κατηγορίες: Γενικά | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο “Σχολική γιορτή, Παράδοση Σημαίας και Κατάθεση στεφάνων για την 28η Οκτωβρίου”

“Παγκόσμια Ημέρα Ψυχικής Υγείας”

 

IMG20241017102555 1

Την Πέμπτη 17 Οκτωβρίου 2024, με αφορμή την Παγκόσμια Ημέρα Ψυχικής Υγείας και σε συνεργασία με τον ψυχολόγο κο Διαμάντη Οδυσσέα και της κοινωνικής λειτουργού κα. Μονογενίδου Αικατερίνη, υλοποιήθηκε στη Α’ τάξη του σχολείου μας δράση προαγωγής της κοινωνικής και συναισθηματικής ευεξίας των μαθητών/τριών. Αρχικά, τα παιδιά κατανόησαν την ανάγκη για την αναγνώριση και την έκφραση των συναισθημάτων τους, καθώς τους βοηθά να κατανοούν τον εαυτό τους και τους άλλους. Στην συνέχεια, έμαθαν τι είναι ψυχική υγεία και γιατί είναι σημαντική. Μέσα από συζήτηση, αναγνώρισαν διάφορα συναισθήματα και τέλος τα κατηγοριοποίησαν σε θετικά και αρνητικά.

 

IMG 20241020 160220 3

IMG 20241020 160343

 

IMG20241017093420 IMG20241017093532

Σημαντικό, λοιπόν, για την ψυχική υγεία των μαθητών/τριών αποτελεί η αγάπη και η συνεργασία μεταξύ τους, ώστε σε κλίμα αλληλεγγύης και σεβασμού να συνδημιουργήσουν και να απολαύσουν τη διαδικασία της ίδιας της δημιουργίας…

IMG20241017101744 2

Ευχαριστούμε πολύ τον κο  Οδυσσέα Διαμάντη και την κα Αικατερίνη Μονογενίδου!

Κατηγορίες: Γενικά | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο “Παγκόσμια Ημέρα Ψυχικής Υγείας”

“11η Πανελλήνια Ημέρα Σχολικού Αθλητισμού”

IMG 9924560813312b04d5ebdfea705e3692 V 1

Η Πανελλήνια Ημέρα Σχολικού Αθλητισμού για το τρέχον σχολικό έτος διεξήχθη στις 27 Σεπτεμβρίου 2024 με σύμμαχο μια πανέμορφα ηλιόλουστη μέρα! Οι μαθητές/τριες πήραν μέρος σε ποικίλες αθλητικές δράσεις/δραστηριότητες, προκειμένου να αναδειχθούν τα οφέλη και η σημασία της σωματικής άσκησης στην υγεία και στη βελτίωση της ποιότητας της ζωής.

Συγχαρητήρια στους μαθητές/τριές μας για την άψογη συμμετοχή τους, στον γυμναστή του σχολείου μας κύριο Λίτσα Σταμάτη καθώς και σε όλους τους συναδέλφους εκπαιδευτικούς για τη συνεργασία και επιτυχή διοργάνωση των δράσεων!

Και του χρόνου με υγεία!

 

IMG cd3086db4146ba2fb4891e07483721ea V 1 IMG 8ed47c43828d20a599fc666486801f27 V 1 IMG 7d2a8b63ea78efaa023266c8b57f4782 V 1 IMG 9e806ec389ec8783f6fe892c271229f3 V 1

 

Κατηγορίες: Γενικά | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο “11η Πανελλήνια Ημέρα Σχολικού Αθλητισμού”

“Αγιασμός & Έναρξη σχολικής χρονιάς 2024-25”

cropped images 1 1

Αγαπητοί γονείς, μαθητές και μαθήτριες,

ο αγιασμός της σχολικής μας μονάδας θα πραγματοποιηθεί την Τετάρτη 11 Σεπτεμβρίου 2024 και ώρα 9:00 π.μ. στον αύλειο  χώρο του σχολείου μας.

Οι μαθητές/τριες προσέρχονται και αποχωρούν με ευθύνη/συνοδεία των γονέων τους. Τη μέρα του αγιασμού δεν χρειάζονται τσάντες.

Σας ευχόμαστε μια καλή και δημιουργική σχολική χρονιά με υγεία!

Δημοτικό Σχολείο Λίμνης

Κατηγορίες: Γενικά | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο “Αγιασμός & Έναρξη σχολικής χρονιάς 2024-25”

Παρεμβάσεις της κοινωνικής λειτουργού κας Καλλιόπης Κλουφά

Παρεμβάσεις της κοινωνικής λειτουργού κας Καλλιόπης Κλουφά (διαφορετικότητα, φιλία- συνεργασία, σχολικός εκφοβισμός)

Παρεμβάσεις με θέμα τη διαφορετικότητα.

Στα πλαίσια παρέμβασης για τη διαφορετικότητα ζητήθηκε από τους μαθητές της Ε΄ και Δ’ τάξης να καταγράψουν τα θετικά στοιχεία των συμμαθητών τους. Πιο συγκεκριμένα, κάθε μαθητής δημιούργησε  το δικό του βιβλίο, το οποίο στη συνέχεια πέρασε από τα χέρια των συμμαθητών του για να σημειωθούν όσα θετικά στοιχεία εντοπίζουν για εκείνον. Με την ολοκλήρωση της διαδικασίας αυτής, πραγματοποιήθηκε ανάγνωση των βιβλίων και συζήτηση με τους μαθητές για όσα είχαν γραφτεί σε αυτά.

1

Στα πλαίσια ακόμη μιας παρέμβασης για τη διαφορετικότητα κάθε μαθητής της Ε΄ τάξης περιέγραψε τον εαυτό του χρησιμοποιώντας ένα κομμάτι παζλ. Πιο συγκεκριμένα, οι μαθητές είχαν τη δυνατότητα να γράψουν τα θετικά και αρνητικά τους στοιχεία, αλλά και να διαμορφώσουν το κομμάτι τους όπως οι ίδιοι ήθελαν. Αφού ολοκληρώθηκε η διαδικασία αυτή, οι μαθητές αυτοπαρουσιάστηκαν και έγινε συζήτηση με αφορμή όσα ακουγόταν. Στο τέλος, ενώσαμε όλα τα κομμάτια για να δημιουργήσουμε το παζλ της Ε΄. Καταλήξαμε στο συμπέρασμα πως «Είμαστε όλοι κομμάτια ενός παζλ!!». Επιπλέον, στα πλαίσια ομαδικής παρέμβασης για τη συμπεριφορά, οι μαθητές χωρίστηκαν σε ομάδες και κατέγραψαν τις λέξεις που πληγώνουν σε επίπεδο τάξης, σχολικής αυλής, γειτονιάς και κοινωνίας. Στη συνέχεια εκπρόσωπος από κάθε ομάδας παρουσίασε όσα είχαν καταγραφεί και πραγματοποιήθηκε συζήτηση με αφορμή αυτά.

2

Παρεμβάσεις με θέμα τη φιλία.

Οι μαθητές της Α’ και Β’ τάξης πραγματοποίησαν ανάγνωση του παραμυθιού «Η Μόνα σε καινούριο σχολείο». Στη συνέχεια, συμμετείχαν σε συζήτηση με αφορμή το παραμύθι. Οι μαθητές της Β’ τάξης κατέγραψαν τις φιλικές και μη συμπεριφορές. Τέλος, δημιούργησαν τον δικό τους «Ήλιο της φιλίας», χρησιμοποιώντας τα αποτυπώματα των χεριών τους τους και γράφοντας σε αυτό μία λέξη σχετική με τη φιλία.3

4

Παρεμβάσεις με θέμα τον σχολικό εκφοβισμό.

Στα πλαίσια παρέμβασης για τον σχολικό εκφοβισμό πραγματοποιήθηκε παρουσίαση για το φαινόμενο αυτό (ορισμό, μορφές, επιπτώσεις). Στη συνέχεια οι μαθητές της Γ’ και Δ’ τάξης χωρίστηκαν σε ομάδες. Κάθε ομάδα δημιούργησε το θερμόμετρο του εκφοβισμού, τοποθετώντας τις ενέργειες του εκφοβισμού από τις λιγότερες βλαβερές σε αυτές που έχουν τις σημαντικότερες επιπτώσεις σύμφωνα με τη κρίση κάθε ομάδας.5

6

Παρεμβάσεις με θέμα τη συνεργασία. Δημιουργία γέφυρα συνεργασίας.

Στα πλαίσια παρέμβασης για τη συνεργασία οι μαθητές της Γ΄ τάξης και Ε’ τάξης συμμετείχαν σε συζήτηση για τη συνεργασία. Στη συνέχεια ζητήθηκε να δημιουργήσουν τη δική τους γέφυρα συνεργασίας. Συγκεκριμένα, οι μαθητές έπρεπε να αλληλοβοηθηθούν προκειμένου να διασχίσουν την γέφυρα, να τοποθετηθούν πάνω σε αυτή με βάση την αλφαβητική σειρά των μικρών τους ονομάτων και να μην πέσουν καθώς από κάτω βρισκόταν επικίνδυνα ψάρια που ήταν έτοιμα να φάνε όποιον βρεθεί μέσα στο νερό.7 18               9Α

 

 

 

 

Κατηγορίες: Γενικά | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Παρεμβάσεις της κοινωνικής λειτουργού κας Καλλιόπης Κλουφά

Μια Έκθεση στο Σχολείο μας – Γ΄ τάξη

7

  Οι μαθητές/τριες της Γ’ τάξης του σχολείου, με αφορμή το μάθημα της Γλώσσας “Ηλιακό λεωφορείο” από την συλλογή «Εδώ Λιλιπούπολη», κατασκεύασαν τα δικά τους λεωφορεία από ανακυκλώσιμα υλικά και με πολλή φαντασία!

001

   Το αποτέλεσμα ήταν εντυπωσιακό και γι’ αυτό θέλησαν να τα εκθέσουν και στις υπόλοιπες τάξεις του σχολείου μας. Έτσι, η αίθουσα της Γ’ τάξης μετατράπηκε σε χώρο έκθεσης! Οι μικροί μαθητές χάρηκαν με την διοργάνωση και την απόλαυσαν πολύ! Πολλά συγχαρητήρια στα παιδιά για την έμπνευση τους!

002

Κατηγορίες: Γενικά | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Μια Έκθεση στο Σχολείο μας – Γ΄ τάξη

Δράσεις για την πανελλήνια μέρα κατά του Σχολικού Εκφοβισμού – Γ’ Τάξη

Με αφορμή το κείμενο της Γλώσσας «Το χαρούμενο λιβάδι» της Φυλλιώς Νικολούδη οι μαθητές μίλησαν για τη διαφορετικότητα.

1 1

Στο απόσπασμα οι ολόασπρες μαργαρίτες αντιδρούν στην παρουσία μιας μοναδικής, κατακόκκινης παπαρούνας. Τελικά, η σοφή γιαγιά Μαργαριτένια και η Μαργαρίτα – Ρίτα εξηγούν πως όλοι οι άνθρωποι είμαστε διαφορετικοί και ότι οι άνθρωποι προτιμούν τα ασπροκόκκινα λιβάδια.

2 1

Οι μαθητές και οι μαθήτριες έγιναν «λουλουδάκια» και επεξεργάστηκαν τα συναισθήματα του κάθε ρόλου, δραματοποιώντας το κείμενο. Τέλος, κατασκεύασαν το ασπροκόκκινο λιβάδι και αποτύπωσαν τα συναισθήματα σε μια ζωγραφιά της παπαρούνας.

3 1

Κατηγορίες: Γενικά | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Δράσεις για την πανελλήνια μέρα κατά του Σχολικού Εκφοβισμού – Γ’ Τάξη