ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΙΑΤΙΚΟ ΠΑΖΑΡΙ ΑΠΟ ΤΟ ΣΥΛΛΟΓΟ ΓΟΝΕΩΝ ΚΑΙ ΚΗΔΕΜΟΝΩΝ

Στο σχολείο μας  πραγματοποιείται από το Σύλλογο Γονέων και Κηδεμόνων,  αύριο Κυριακή  20/12/2015 και ώρα 11.00΄π.μ.-14.00΄μ.μ.  Χριστουγεννιάτικο παζάρι  με υπέροχες, ξεχωριστές  κατασκευές από τους  γονείς! Σας περιμένουμε όλους! Μικρούς και μεγάλους! Οι μικροί θα διασκεδάσουν  και οι μεγάλοι θα διαλέξουν δώρα για συγγενείς και φίλους.

Χριστουγιεννιάτικες κατασκευές

              Χριστουγιεννιάτικες κατασκευές

 

Τα Χριστούγεννα κοντεύουν, λίγες μόνο μέρες μας απομένουν και έτσι στρωθήκαμε και αρχίσαμε τις κατασκευές.

DSC01054    DSC01053  DSC01064

Σκεφτήκαμε φέτος να πρωτοτυπήσουμε και να φτιάξουμε τις περισσότερες κατασκευές μας από ανακυκλώσιμα υλικά, ακόμα και το δέντρο μας.

Πήραμε χαρτόκουτα σε διαφορετικά μεγέθη και κάναμε τη βάση του δέντρου μας. Μετά το ντύσαμε με πράσινο και καφέ χαρτί  και ο  καθένας μας έφτιαξε ένα δωράκι με  ότι είχε στο σπίτι και το κρέμασε επάνω και να το, το δεντράκι μας ήταν έτοιμο… Εκτός όμως από το οικολογικό δεντράκι μας φτιάξαμε και  ένα κλασικό χριτσουγιεννιάτικο δέντρο.

DSC01071   DSC01067  DSC01052

Φτιάξαμε αγγελάκια και χιονάνθρωπους με πλαστικά πιάτα και χαρτί, δεντράκια, αστεράκια  και Αι-Βασίληδες και στολίσαμε όλη την τάξη. Ακόμη φτιάξαμε ένα ημερολόγιο με κουπάκια από γιαούρτι, μετρώντας αντίστροφα τις μέρες ως τα Χριστούγεννα και ένα δέντρο με τους χυμούς που είχαμε πιει στην γιορτή της κυρίας μας .

DSC01049  DSC01051  DSC01057

 

DSC01065   DSC01066   DSC01116

Περισσότερο όμως διασκεδάσαμε και ευχαριστηθήκαμε με τη διακόσμιση των παραθύρων της τάξης μας!

DSC01120  DSC01123   DSC01122

                                             DSC01129

Είμαστε ενθουσιασμένοι με όλα όσα κατασκευάζουμε καθημερινά και ανυπομονούμε να χαρίσουμε στους αγαπημένους μας δωράκια που τα έχουμε φτιάξει μόνοι μας!

Kαι τέλος η κάρτα μας , φτιαγμένη από όλα τα παιδιά της τάξης μας!

DSC01149

DSC01138

Καλά Χριστούγεννα σε όλους!

Καθάρισε το ουράνιο τόξο. Μπορείς!!!

 

      Καθάρισε το ουράνιο τόξο. Μπορείς!!!

 

Με αυτόν τον έξυπνο τίτλο ξεκινήσαμε την Παρασκευή το πρωί η Δ΄ και η Γ΄ τάξη για το Πανεπιστήμιο Πελοποννήσου, στο Τμήμα Θεατρικών Σπουδών,  όπου θα συμμετείχαμε σε ένα βιωματικό εργαστήρι σχετικά με την ανακύκλωση  με τους φοιτητές .

DSC01072  DSC01077   DSC01078

Μας υποδέχθηκαν με μικρά χειροποίητα δωράκια και αφού χωριστήκαμε σε ομάδες αρχίσαμε τα παιχνίδια και μέσα από αυτά καταλάβαμε πως πρέπει να χωρίζουμε τα υλικά για ανακλύκλωση.

DSC01084  DSC01083  DSC01089

Παίξαμε πολύ και διασκεδάσαμε σχεδόν για δύο ώρες και στο τέλος φτιάξαμε από ανακυκλώσιμα υλικά χιονάνθρωπους και  ελαφάκια.

     DSC01096       DSC01101

Βιώσαμε και έτσι καταλάβαμε με πόσο απλό τρόπο μπορούμε να προστατέψουμε το περιβάλλον, δηλαδή …  να καθαρίσουμε το ουράνιο τόξο!

       DSC01092       DSC01091

Περάσαμε τόοοσο όμορφα!!!

DSC01115    WP_20151204_11_31_20_Pro    WP_20151204_11_31_14_Pro

Ένα διαφορετικό… μάθημα (Α΄τάξη)

Για τη φετινή σχολική χρονιά η Α΄τάξη αποφασίσαμε, στα πλαίσια της ευέλικτης ζώνης, να ασχοληθούμε με δύο προγράμματα. Το ένα από αυτά είναι “ο χρόνος και οι 4 εποχές του”.

Το φθινόπωρο είναι η εποχή που μαζεύουμε τις ελιές και βγάζουμε το “χρυσάφι” της διατροφής μας, το λάδι. Έτσι, αφού πριν μερικές μέρες βοηθήσαμε τις μεγάλες τάξεις να μαζέψουν τις ελιές του σχολείου μας, σήμερα αποφασίσαμε να δοκιμάσουμε το φρέσκο λαδάκι.

Μπήκαμε στην τάξη και δεν ξεκινήσαμε ούτε με γλώσσα ούτε με μαθηματικά! Στρώσαμε τραπέζι – ΝΑΙ τραπέζι -και φάγαμε ένα πλούσιο και ιδιαίτερα υγιεινό πρωινό!!! Το πρωινό μας δεν είχε γάλα, δημητριακά, μέλι ή ό,τι άλλο τρώμε συνήθως το πρωί.

Φάγαμε  ό,τι έτρωγαν και οι προγονοί μας πριν πάνε στα χωράφια τους! Τι; Μα φυσικά, ψωμί με φετινό φρέσκο λάδι, πασπαλισμένο με μυρωδάτη ρίγανη, αλατάκι και μοσχοβολιστό λεμονάκι. Το συνοδεύσαμε με ελιές , ολοκόκκινες ντομάτες,φρέσκα βραστά αυγά και φέτα. Βέβαια δεν ήπιαμε κρασί (όπως έπιναν οι παππούδες μας), αλλά χυμό και νερό. Όλα αυτά τα έφεραν στην τάξη τα παιδιά και φυσικά τα ευχαριστηθήκαμε όλοι!

DSC00436  DSC00440 DSC00887-150x150

Ανακύκλωσε και εσύ…σώσε τη γη!


         Ανακύκλωσε και εσύ…σώσε τη γη!

 

Την Παρασκευή 20 Νοεμβρίου , η Γ΄ και η Δ΄ τάξη, επισκεφτήκαμε το ΚΠΕ Ν. Κίου. Με τις υπεύθυνες του προγράμματος , την κ. Γαρυφαλλιά και την κ. Λούλα, κάναμε πολλά παιχνίδια γνωριμίας και  παίζοντας μάθαμε πολλά για την πολύτιμη ανακύκλωση.

DSC00973     DSC00975       DSC00976

Δυστυχώς όμως λίγοι άνθρωποι την εφαρμόζουν, ανακυκλώνοντας ό,τι χρησιμοποιούν.

DSC00982   DSC00978   DSC00979

Αφού φάγαμε τα πεντανόστιμα σάντουιτς που μας πρόσφεραν, πήγαμε στο κέντο ανακύκλωσης παλαιών αμαξιών. Εκεί ο κ. Σταμάτης μας εξήγησε πως βγάζουν τα χρήσιμα υλικά από τα παλιά αυτοκίνητα, πως εκμεταλεύονται ό,τι χρήσιμο υπάρχει και πως καταστρέφονται τα άχρηστα υλικά χωρίς να μολύνουν το περιβάλλον, όπως τα λάδια και τα καλώδια των αυτοκινήτων.

   DSC00991    DSC01002    DSC00993

   DSC01005    DSC00995      DSC01003     

Στην συνέχεια μας έδειξαν πως ένα αυτοκίνητο γίνεται μια τετράγωνη πλάκα και αυτό μας εντυπωσίασε. Η δαγκάνα του γερανού πιάνει το αμάξι, το πολτοποιεί και το κάνει μια πλάκα! Μας φάνηκε απίστευτο!

DSC01007     DSC01010   

  DSC01009     DSC01011

Γυρίσαμε εντυπωσιασμένοι στο ΚΠΕ και εκεί μετά από θεατρικό παιχνίδι  για την ανακύκλωση, χωριστήκαμε σε 4 ομάδες, ζωγραφίσαμε κάτι σχετικό και γράψαμε η κάθε ομάδα τη δική της λεζάντα.

DSC01015   DSC01026   DSC01028

DSC01029   DSC01031   DSC01034

Περάσαμε ένα πολύ όμορφο πρωινό, γεμάτο παιχνίδι αλλά και πολλές πολύτιμες γνώσεις για την  ευεργετική για τη γη μας ανακύκλωση.

 

 

 

 

Στη βιβλιοθήκη “ο Παλαμήδης” (Α΄,Β΄τάξεις)

Την περασμένη  Δευτέρα οι μικρές τάξεις του σχολείου μας βρέθηκαν στο Ναύπλιο.

Με πολύ ευχάριστη διάθεση και καλό καιρό επισκεφθήκαμε τη δημόσια βιβλιοθήκη “ο Παλαμήδης” και παρακολουθήσαμε το εκπαιδευτικό πρόγραμμα “ας ανακαλύψουμε την ιστορία της βιβλιοθήκης μέσα από ένα παραμύθι”. Αφού πρώτα ακούσαμε ένα ενδιαφέρον παραμύθι, μάθαμε πώς λειτουργεί η βιβλιοθήκη και η υπεύθυνη βιβλιοθηκονόμος μας ξενάγησε στους χώρους της.

Στη συνέχεια πήγαμε στην πλατεία Συντάγματος για πορτοκαλάδα και παιχνίδι. Όμορφα περάσαμε!!!

SL371291    SL371295    SL371303

SL371294    SL371299    SL371302

 

SL371297    SL371305    SL371306

 

Μαθαίνω για την ελιά

     Μάζεμα – Παραγωγή – Κατανάλωση

 

Σήμερα το πρωί ήμασταν όλοι έτοιμοι για να μαζέψουμε τις ελιές από την ελιά του σχολείου μας. Ο κ. Χρήστος είχε φέρει λιόπανο και ξύστρες για το μάζεμα. Αφού το στρώσαμε αρχίσαμε να ρίχνουμε με προσοχή τις ελιές πάνω του  και μετά τις μαζέψαμε.

Βέβαια ήταν  λίγες, αλλά όλη η διαδικασία μας διασκέδασε πολύ!

DSC00884 DSC00886 DSC00887

 DSC00891  DSC00889 DSC00892

Ακολούθησε η επίσκεψή μας στο ελαιοτριβείο. Εκεί είδαμε και μας εξήγησαν πως γίνεται η ελιά λάδι.Ρίχνουν τις ελιές, μετά βγαίνει το κουκούτσι, πολτοποιούνται και ρέει το λαδάκι.

DSC00910 DSC00916 DSC00912 DSC00915 DSC00919 DSC00917 DSC00918 DSC00923 DSC00924Φεύγοντας  μας έδωσαν ένα μπουκάλι λάδι για τις ελιές που πήγαμε για να το δοκιμάσουμε. Τότε σκεφτήκαμε πως ο καλύτερος τρόπος δοκιμής είναι ένα μικρό γευστικό σνακ.

Έτσι καθώς γυρίζαμε στο σχολείο πήραμε ψωμί, φέτα, ντομάτες και ρίγανη. Βγάλαμε δυό θρανιά έξω στο προαύλιο κάτω από την ελιά μας και φτιάξαμε όλοι μαζί μπουκίτσες ψωμιού με λαδάκι, φέτα, ρίγανη  και ντομάτα.

DSC00944 DSC00946  DSC00948

DSC00951 DSC00953

Ήταν πεντανόστιμο!!!

 

 

 

 

Υγιεινό πρωινό

            Φτιάχνουμε όλοι μαζί το δεκατιανό μας

 

Την Παρασκευή 13 Νοεμβρίου όλη η τάξη μαζί φτιάξαμε το δεκατιανό μας.

Η αφορμή για αυτήν την ενέργειά μας, δόθηκε από μια συζήτηση μας για το τι τρώμε καθε πρωί και βράδυ και έτσι αποφασίσαμε να φτιάξουμε  μόνοι μας το φαγητό μας στην  τάξη.

 Όλοι μας λοιπόν ήρθαμε την Παρασκευή το πρωί στο σχολείο  φέρνοντας και κάτι.

DSC00902

DSC00903

DSC00906

DSC00907

    Κάποιοι  έφεραν ψωμί, άλλοι φέτα και κασέρι, μερικοί αλάτι,   ρίγανη, ντομάτες  και ελιές και άλλοι βούτυρο, μαρμελάδες και μανταρίνια. Αρκετοί έφεραν χυμούς και πορτοκαλάδες.

Μισή ώρα  πριν το διάλειμμα αρχίσαμε τις ετοιμασίες. Στρώσαμε τα   τραπεζομάντηλα και βάλαμε τα υλικά επάνω. Ένας έκοβε το ψωμί, άλλος  έριχνε λάδι, άλλοι έβαζαν  επάνω φέτα ή κασέρι και άλλος  έριχνε αλάτι και ρίγανη. Μερικοί ανέλαβαν τις γλυκές γεύσεις και έτσι έβαζαν στις φέτες βούτυρο και μαρμελάδα.

‘Οταν τελειώσαμε δεν πιστεύαμε το πόσο εύκολο και γρήγορο είναι να φτιάξεις κάτι υγιεινό για φαγητό. Το σημαντικότερο όμως ήταν το πόσο εύγευστα  μας φάνηκαν όλα και πράγματι τα πάντα ήταν πεντανόστιμα! Ίσως γιατί τα φτιάξαμε όλοι μαζί με τα χέρια μας!

DSC00909

 

 

Ούτε καλύτερος, ούτε χειρότερος,απλά διαφορετικός…

        Ούτε καλύτερος, ούτε χειρότερος,

                     απλά διαφορετικός…

 

DSC00867  2     Την Τρίτη 3 Νοεμβρίου 2015, η τάξη μας παρακο-λούθησε αυτό το  πρόγραμμα που  υλοποιείται  από τον οργανισμό Ελπίδα Ζωής Αργολίδας στο σχολείο μας.

    Η κ. Δέσποινα , η κοινωνική λειτουργός του οργανισμού και εμψυχώτρια του προγράμματος μας έμαθε πολλά πράγματα, τα  οποία τα ξέραμε όλοι, αλλά δεν τα είχαμε σκεφτεί.

Μέσα από παιχνίδια γνωριμίας, παραμύθι, συζήτηση και πάλι παιχνίδι και κατασκευές, καταλάβαμε πόσο ίδιοι είμαστε μεταξύ μας όλοι, αλλά και πόσο διαφορετικοί.    DSC00868 2

Περάσαμε ένα πολύ όμορφο, δημιουργικό και μορφωτικό δίωρο!

28η Οκτωβρίου 2015

” Ο Μουσολίνι υπνοβάτης” και

” Ήταν μια φορά ένας πόλεμος” 

 

   DSC00875    DSC00879    DSC00831

Πότε άνοιξαν τα σχολεία και πότε έφτασαν  αρχές του Οκτώβρη, ούτε που το καταλάβαμε.

DSC00826     DSC00845    DSC00846 

Η τάξη μας είχε αναλάβει την γιορτή της 28ης και αρχίσαμε να ψάχνουμε το τι θα κάναμε.  Ακούστηκαν πολλές ιδέες και καταλήξαμε να παρουσιάσουμε δύο θεατρικά, η Δ΄:  Ο Μουσολίνι υπνοβάτης , η Γ΄:  Ήταν μια φορά ένας πόλεμος και ακόμα τέσσερα μικρά μονόπρακτα και τραγούδια.

Έτσι άρχισε ένας αγώνας δρόμου για να βρούμε ώρα για πρόβα, γιατί την μια είχαμε Γυμναστική, την άλλη Μουσική ή Μελέτη και έπρεπε να κάνουμε και μάθημα!

DSC00847   DSC00848   DSC00850

       DSC00854   DSC00842

Τελικά έφτασε η μέρα της γιορτής με ελάχιστες πρόβες.Όμως αν  και όλοι είμασταν πολύ αγχωμένοι, είμασταν και σίγουροι πως όλα θα πάνε καλά!

Με το που άρχισε η γιορτή ξεχάσαμε όλους τους φόβους μας και μπαίνοντας στους ρόλους μας, έκανε ο καθένας το κομμάτι που του αναλογούσε.

DSC00835  DSC00837  DSC00840 

Ούτε που καταλάβαμε το πόσο γρήγορα πέρασε η ώρα.

DSC00857  DSC00856  DSC00843

Όλοι, μικροί και μεγάλοι μας παρακολουθούσαν με ενδιαφέρον και προσοχή, ξεσπώντας στο τέλος σε ένα παρατεταμένο χειροκρότημα και δίνοντάς μας συγχαρητήρια.

DSC00861  DSC00860

Τελικά αυτή την γιορτή την ευχαριστηθήκαμε πολύ γιατί  διασκεδάσαμε ,γελάσαμε πολύ αλλά και μάθαμε πολλά με τις ερμηνείες μας , τόσο για τον Χιτλερ όσο και τον Μουσολίνι και ιδίως για τους Έλληνες που πολέμησαν τότε.                                                                                                        Όλα  τα παιδιά ήταν υπέροχα!

Ευχαριστούμε όλους όσους μας τίμησαν με την παρουσία τους, καθώς και την Μουσικό μας που με την πολύτιμη βοήθειά της συνέβαλε στην επιτυχία της παρουσίασής μας.