Τάσος, το σαλιγκάρι (Α΄τάξη)
Ακούω το τραγουδάκι του Τάσου και εξασκούμαι στο “ήσυχο” γραμματάκι Σσς.
[slideboom id=632551&w=425&h=370]
Ακούω το τραγουδάκι του Τάσου και εξασκούμαι στο “ήσυχο” γραμματάκι Σσς.
[slideboom id=632551&w=425&h=370]
Την Τρίτη ,οι Α΄και Β΄τάξεις, πραγματοποιήσαμε την πρώτη μας εκπαιδευτική επίσκεψη στο γειτονικό μας Μοναστηράκι. Εκεί, στον πολυχώρο “Agora”, γνωρίσαμε την αρχαία τέχνη του πηλού, παίζοντας και διασκεδάζοντας.
Μόλις φτάσαμε , μας υποδέχτηκαν οι υπεύθυνες του προγράμματος , μας μίλησαν για την ιστορία του πηλού και αφού μας έδωσαν οδηγίες , ήρθε η ώρα να γίνουμε “μικροί αγγειοπλάστες” . Πήραμε στα χέρια μας από μια μπάλα πηλού και με την καθοδήγηση της κ. Γεωργίας , αρχίσαμε να φτιάχνουμε ο καθένας τη δικιά του Πλαγγόνα (κούκλα δηλαδή) , όπως ακριβώς τις έφτιαχναν στα αρχαία χρόνια. Η χαρά μας πολύ μεγάλη! Τα δημιουργήματά μας μικρά έργα … τέχνης!
Στη συνέχεια θαυμάσαμε αγάλματα, εδώλια, αμφορείς…, πιστά αντίγραφα αρχαίων δημιουργιών.
Και επειδή δε γίνεται εκδρομή χωρίς παιχνίδι, αφού φάγαμε το κολατσιό μας, παίξαμε στον χορτοτάπητα και στην παιδική χαρά του χώρου. Φεύγοντας πήραμε μαζί μας στο σχολείο μας και τις υπέροχες πήλινες κούκλες μας.
Στο σχολείο μας αποφασίσαμε: να είμαστε αγαπημένοι
να είμαστε αληθινοί
να είμαστε χαρούμενοι
να προσπαθούμε πολύ
να λέμε συγγνώμη
να δίνουμε δεύτερη ευκαιρία
να είμαστε φίλοι
να είμαστε μια οικογένεια…
Αφιερωμένο στους μικρούς μαθητές μας ….
Ο Σύλλογος Γονέων και Κηδεμόνων του Δημοτικού Σχολείου και Νηπιαγωγείου Κουτσοποδίου, καλεί για δεύτερη φορά τους γονείς (λόγω μη απαρτίας), την Κυριακή 18 Οκτωβρίου 2015 και ώρα 11.00΄π.μ. στο χώρο του Δημοτικού Σχολείου, για αρχαιρεσίες και ανάδειξη νέου Διοικητικού Συμβουλίου.
Μαθαίνω παίζοντας το γραμματάκι Ττ και ακούω το τραγουδάκι της Τιτίνας…
[slideboom id=619841&w=425&h=370]
Ακούστε το τραγουδάκι του αχινού από το βιβλίο της γλώσσα της Α΄τάξης.
Το μεγάλο ΟΧΙ του 40
Σε λίγες μέρες θα γιορτάσουμε το μεγέλο ΟΧΙ που είπαν οι Έλληνες στους Ιταλούς την 28η Οκτωβρίου 1940.
Δείτε τα γεγονότα με λίγα λόγια .
(Κάντε κλικ πάνω στο: Το έπος του 40 για να ανοίξει και μετά πατήστε F5 για να το δείτε σε πλήρη εικόνα. Προχωράτε το power point καλύτερα με τα βελάκια του πληκτρολογίου -πάνω, κάτω- για να δείτε τα οπτικά εφέ )
Η νέα σχολική χρονιά άρχισε και η τάξη μας σας καλωσορίζει.
Μέσα σε ένα σχεδόν μήνα γνωριστήκαμε, ζωγραφίσαμε, παίξαμε, τραγουδήσαμε μάθαμε και φτιάξαμε πολλά καινούρια πράγματα.
Καθώς μπαίνεις στην τάξη μας σε καλωσορίζουν τα 21 πουλάκια, το καθένα με το όνομα του παιδιού που το έκανε και το έγραψε.
Το πρώτο που κάναμε ήταν το συμβόλαιο της τάξης μας το οποίο συντάχτηκε μετά από προτάσεις όλων των παιδιών και αφού το αποδεχθήκαμε όλοι μας, το υπογράψαμε με την υπόσχεση να το τηρούμε.
Γράψαμε τις έξι χρυσές κουβεντούλες που όλοι μας έχουμε ανάγκη να ακούμε από τον διπλανό μας αλλά και να λέμε καθημερινά: Μπράβο!, Θα τα καταφέρεις, συνέχισε!…
Κάναμε το δέντρο των χεριών μας και έγραψε ο καθένας μας το ρήμα που θέλει περισσότερο να κάνει με τα χέρια του, όπως: αγκαλιάζω, παρηγορώ, επιβραβεύω, χαϊδεύω, παίζω, ζωγραφίζω, δεν χτυπώ, δεν κοροϊδεύω…. και φτιάξαμε τις φατσούλες με τις οποίες δείχνουμε και όποιος θέλει λέει το πως αισθανόμαστε καθημερινά!
Κάθε εβδομάδα βγάζουμε με κλήρο τον δημοφιλέστερο μαθητή της εβδομάδας. Όποιος βγει είναι υπεύθυνος να διατηρεί το καλό κλίμα στην τάξη, να λύνει τυχόν διαφωνίες και διαφορές και γενικά έχει το ρόλο του ρυθμιστή κάθε προβλήματος.
Ακόμα κάθε μέρα στην κορυφή του πορτοκαλόδεντρου μας μπαίνει όποιος τα πάει καλά στα μαθήματα, όποιος είναι διαβασμένος, έχει κάνει τις ακήσεις αλλά και όποιος έχει προσπαθήσει.
Βάλαμε πάνω από τον πίνακα τους χρυσούς κανόνες της γραμματικής για να τους βλέπουμε συνεχώς όλοι και να βοηθιόμαστε όταν γράφουμε.
Στολίσαμε ένα παράθυρο με το φθινόπωρο, φτιάχνοντας δέντρο και ξερά φύλλα και γενικά πολλά πράγματα μέσα στην τάξη μας.
Αυτά είναι μερικά από όσα κάναμε.
Επειδή όμως έχουμε όρεξη να μάθουμε και να κάνουμε πολλά ακόμη,να μας περιμένετε!
Μπορείς να κάνεις επανάληψη στην ενότητα “Πού είναι ο Άρης;”, αν κάνεις κλικ στην παρακάτω ενδιαφέρουσα διαδραστική παρουσίαση
[slideboom id=854131&w=425&h=370]
Μια φορά ένα παπί έμεινε μόνο με το πα και ψάχνει να βρει ένα πι… Ακούστε το τραγουδάκι και θα καταλάβετε!