Η Απριλιάτικη εκδρομή των Α΄- Β΄ τάξεων
Χτες το πρωί, με πολύ καλή διάθεση και με τον ήλιο σύμμαχό μας, ξεκινήσαμε την εκδρομή μας.
Πρώτη μας στάση στον αλευρόμυλο στο Ν. Ηραίο. Εκεί γνωρίσαμε το επάγγελμα του μυλωνά και μάθαμε πώς βγαίνει το αλεύρι από το σιτάρι. Οι ευγενικοί οικοδεσπότες μας μάς κέρασαν καραμέλες, μπισκότα και πορτοκαλάδα. Τους ευχαριστούμε πολύ!
Δεύτερη στάση μας στο Δημ. Σχ. Ανυφίου όπου συναντηθήκαμε με τα παιδιά της Α΄τάξης . Ανταλλάξαμε ζωγραφιές, φάγαμε καραμέλες, φουσκώσαμε μπαλόνια, φτιάξαμε έναν τεράστιο κύκλο (τον κύκλο της φιλίας) και παίξαμε όλοι μαζί( Γεια σας νέοι φίλοι μας!!!).
Τελευταία στάση ήταν στο 5Χ5 για παιχνίδι. Περάσαμε πολύ όμορφα!

“Μια Κυριακή του Μάρτη”
“Ταξιδεύοντας μαζί στη γνώση”(Α΄τάξη)
Τα πρωτάκια μας φέτος πραγματοποιούν ένα καινοτόμο πρόγραμμα! “Ταξιδεύουν” στα μονοπάτια της γνώσης παρέα με τα πρωτάκια του Δημοτικού Σχολείου Ανυφίου.
Ξεκινήσαμε την επικοινωνία μας με γράμματα που έστειλε η μία Πρώτη στην άλλη. Επειδή όμως δεν ξέραμε ακόμα να γράφουμε , τα γράμματά μας ήταν υπέροχες ζωγραφιές με τα ονόματά μας και κάποιες απλές λεξούλες.
Οι επόμενες “συναντήσεις” μας είναι διαδικτυακές. Οι… τηλεδιασκέψεις μας γίνονται μέσω skype. Συζητάμε, ανταλλάσσουμε απόψεις και ιδέες, λύνουμε απορίες, εκμυστηρευόμαστε ανησυχίες, τραγουδάμε, γελάμε, κάνουμε φίλους… Στην τελευταία μας τηλεπικοινωνία μάλιστα καταφέραμε να κάνουμε και μάθημα!
Ο Σεβασμιότατος στο σχολείο μας!
Σήμερα ήταν μια ξεχωριστή μέρα για το σχολείο μας! Είχαμε την τιμή να μας επισκεφθεί ο Σεβασμιότατος Μητροπολίτης μας κ.κ. Νεκτάριος, σπουδαίος πνευματικός με καλλιέργεια, μόρφωση, με σημαντικό έργο και ιδιαίτερη αδυναμία στους νέους ανθρώπους που αποτελούν και το μέλλον αυτού του τόπου.
Μίλησε στα παιδιά για τις κατακόμβες και για τα μαρτύρια των πρώτων χριστιανών με απλό και προσιτό λόγο. Συζήτησε με τα παιδιά και τους εκπαιδευτικούς και χάρισε σε όλα τα παιδιά από ένα βιβλίο.
Τα παιδιά της Α΄ τάξης του πρόσφεραν μια αφίσα με την ΑΒ. Με κάθε γράμμα έγραψαν με ωραία χρώματα και μια “καλή” λέξη.
Σας ευχαριστούμε, Σεβασμιότατε, για αυτή την πολύ συγκινητική επίσκεψή σας!

Στο Λαογραφικό Μουσείο (Α΄- Β΄τάξεις)
Σήμερα, οι Α΄και Β΄ τάξεις του σχολείου μας επισκεφθήκαμε το Λαογραφικό Μουσείο Ναυπλίου, όπου παρακολουθήσαμε το εκπαιδευτικό πρόγραμμα “Συλλογές: Σχέδια – Σχήματα – Χρώματα”.
Μέσα από την περιήγησή μας στην έκθεση του Μουσείου ανακαλύψαμε τα σχέδια, τα σχήματα και τα χρώματα που διακοσμούν τα αντικείμενα των προθηκών. Στη συνέχεια, με έμφαση στις τοπικές ενδυμασίες και την εμπειρία που αποκτήσαμε από την επαφή μας με τη διακόσμηση των αντικειμένων, πειραματιστήκαμε καλλιτεχνικά και εκφραστήκαμε, διακοσμώντας το πουκάμισο, που αποτελεί αναπόσπαστο κομμάτι της κάθε φορεσιάς. Φεύγοντας πήραμε μαζί μας και τα έργα μας.
Μετά το Μουσείο πήγαμε στην πλατεία Συντάγματος για παιχνίδι!
ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ!!!
ΕΥΤΥΧΙΣΜΕΝΟ ΤΟ 2016!!!
Η Χριστουγεννιάτικη γιορτή
Την Τετάρτη,23/12/15, έγινε η χριστουγεννιάτικη γιορτή του σχολείου μας. Τα παιδιά των Α΄και Β΄τάξεων με τα θεατρικά τους , τα χριστουγεννιάτικα τραγούδια και τα κάλαντα , που μας παρουσίασαν με ιδιαίτερη επιτυχία, μας έβαλαν στο πνεύμα των Χριστουγέννων.
Παρακολουθήσαμε την αναπαράσταση της γέννησης του Χριστού μας, γελάσαμε με τα καμώματα της κυρα Μερόπης και της κυρα Φροσύνης , μάθαμε για τον δικό μας Αη Βασίλη και για το έθιμο του φλουριού στη βασιλόπιτα και φυσικά τραγουδήσαμε κάλαντα και άλλα τραγούδια.
Στο τέλος, φάγαμε κουραμπιέδες και μελομακάρονα που μας πρόσφερε ο σύλλογος γονέων.
Χρόνια πολλά και καλές γιορτές!!!

































































