Ενεργοί πολίτες εν δράσει!

Στα  πλαίσια   του  3ου  εργαστηρίου   δεξιοτήτων   με  τίτλο  «Ενεργοί  πολίτες  εν  δράσει!»  οι μαθητές των δύο τμημάτων ( Ε1, Ε2 )   γνώρισαν  για  τον εθελοντισμό      και τη σημαντική αξία του τόσο για τους ίδιους, για τους συνανθρώπους τους μα και για ολόκληρο τον πλανήτη. Έμαθαν  για  τα  οφέλη  του  εθελοντισμού  και   για   το πως να γίνουν ενεργοί και δραστήριοι πολίτες.