Θεατρική παράσταση

0 02 05 89a17e6974b90ffb8d1f83eec683af1458e1fb066169dd8a13e57edb303e5328 5bbdeca98a0fb8ef

Την Παρασκευή, 9/12, οι Α ‘ ,Β ‘, Γ1΄, Γ2΄, Δ’ τάξεις  παρακολουθήσαμε μια πολύ ωραία θεατρική χριστουγεννιάτικη παράσταση από το ΘΕΑΤΡΟ σε ΦΟΡΜΑ στο Λουτράκι. Το αριστούργημα του Κάρολου Ντίκενς  ¨Χριστουγεννιάτικη ιστορία¨.

Πρόκειται για μια τρυφερή ανθρώπινη ιστορία με πρωταγωνιστή … τη νύχτα των Χριστουγέννων! Αυτή είναι κυρίαρχη, αυτή θα αλλάξει τη σκληρή καρδιά του Εμπενίζερ Σκρουτζ, αυτή θα στείλει το ηχηρό μήνυμα σε όλη την ανθρωπότητα πως η ανθρώπινη γαλήνη, η χαρά , η ευτυχία δεν είναι παρά η ανάγκη του ανθρώπου να μοιράζεται τη ζωή του με άλλους ανθρώπους.

“Μαθαίνω- Επικοινωνώ – Συνεργάζομαι”

Στα  πλαίσια  του  1ου  εργαστηρίου δεξιοτήτων  με  τίτλο «Μαθαίνω- επικοινωνώ- συνεργάζομαι » οι μαθητές των δύο τμημάτων ( Ε1, Ε2 ) ανταποκρίθηκαν με ιδιαίτερο ενθουσιασμό στα εργαστήρια που πραγματοποιήθηκαν και συνεργάστηκαν  αρμονικά μεταξύ τους. Έμαθαν να ακούν  ο ένας τον άλλον, να λειτουργούν   ως   ομάδα και ενισχύθηκε η συνεργασία    και    η ομαδικότητα μεταξύ τους.