«Το τραγούδι της χαράς» (Β’ τάξη)

Στο τελευταίο εργαστήριο του θεματικού κύκλου Ευ ζην με τίτλο «το τραγούδι της χαράς» , φτιάξαμε το δικό μας ψηφιακό παραμύθι με το storyjumper.

Ο τίτλος του παραμυθιού μας είναι :    “Ο πειρατής και ο νάνος”

Γράψαμε ομαδικά το κείμενο, το εικονογραφήσαμε με το storyjumper και το ηχογραφήσαμε!  Συνεργαστήκαμε, χαρήκαμε και αξιοποιήσαμε όσα μάθαμε στα προηγούμενα εργαστήρια. Το διασκεδάσαμε πολύ!

Πατήστε  παρακάτω  και θα μπορέσετε να το διαβάσετε αλλά και να το ακούσετε...

 

Book titled 'Ο πειρατής και ο νάνος'