Συμμετοχή στον Παλαμήδειο Άθλο

Για άλλη μια φορά το σχολείο μας έδωσε δυναμικό παρόν στην αφετηρία ενός Μαραθωνίου δρόμου. Αυτή τη φορά, μαθητές και μαθήτριες του σχολείου μας, συμμετείχαν στον Παλαμήδειο Άθλο που πραγματοποιήθηκε στο Ναύπλιο την Κυριακή 27 Νοεμβρίου. Τα παιδιά έτρεξαν στη διαδρομή των 2,5 χιλιομέτρων και απόλαυσαν την συμμετοχή τους. Συγχαρητήρια !