«Το τραγούδι της χαράς» β’ μέρος ( Β’ τάξη)

Το εργαστήριο δεξιοτήτων αυτής της βδομάδας έχει τίτλο: «Το νησί της χαράς».
Ξεκινήσαμε με την περιγραφή ενός υποθετικού σεμιναρίου: «Όλοι μαζί θα ετοιμάσουμε τα πράγματά μας και θα πάμε σ’ ένα υπέροχο καταπράσινο νησί, το νησί της χαράς. Οι άνθρωποι εκεί είναι όλοι χαρούμενοι. Απαγορεύεται να είναι κάποιος λυπημένος, στενοχωρημένος, αγχωμένος ή θυμωμένος. Ακόμη και κάτι άσχημο να συμβεί πρέπει όλοι να γελάνε και να χαίρονται…».
Μετά τη σύντομη αφήγηση, τα παιδιά χωρίστηκαν σε ομάδες και ,αφού συνεδρίασαν, μας περιέγραψαν μια περιπέτεια στο νησί της χαράς. Προϋπόθεση είναι να συμβεί μια μικρή αναποδιά και να μην μπορούν να στενοχωρηθούν ή να λυπηθούν… Τι να έγινε; Πώς ένιωσαν; Είναι τελικά απαραίτητα όλα τα συναισθήματα;
Στη συνέχεια παρακολουθήσαμε στο youtube αποσπάσματα από την ταινία «τα μυαλά που κουβαλάς» και συζητήσαμε για τη σημασία και τον ρόλο όλων των συναισθημάτων.








