Παρουσίαση – διάλεξη για τη φιλοζωία.

Την Πέμπτη 24 Νοεμβρίου 2022 και ώρα 10:00 π.μ., πραγματοποιήθηκε στη αίθουσα πολλαπλών χρήσεων του σχολείου διάλεξη από την κα. Βασιλική Κωστούκτηνίατρο, (την οποία ευχαριστούμε για την εθελοντική της προσφορά), για τη σημασία της ζωοφιλίας στουσ μαθητές των Α και Δ τάξεων του σχολείου, στα πλαίσια του μαθήματος των εργαστηρίων δεξιοτήτων και στην υποθεματική << Με τα ζώα έτσι κι αλλιώς- Περιβαλλοντική εκπαίδευση>>. Αναφέρθηκαν οι διαδικασίες υιοθεσίας ενός ζώου, οι ευθύνες για την περιποίησή του και οι κανόνες που πρέπει να υπάρχουν ώστε να προστατεύεται το φυσικό περιβάλλον και οι αλυσίδες που συνθέτουν τη δομή της φύσης σε σχέση με τα ζώα.

1 2 3

Συμβουλευτική γονέων-Εθισμός στο διαδίκτυο.

Την Πέμπτη 24 Νοεμβρίου 2022, πραγματοποιήθηκε η δεύτερη συνεδρία του προγράμματος Συμβουλευτικής Γονέων και Κηδεμόνων του σχολείου, με την βοήθεια του ΠΕΚΕΣ Θεσσαλίας. Η ψυχολόγος Ειρήνη Στάμου ανέπτυξε στην παρουσίασή της τους κινδύνους που διατρέχουν οι μαθητές/τριες από την αλόγιστη χρήση του διαδικτύου και τις παγίδες που κρύβει και τους τρόπους με τους οποίους πρέπει οι γονείς να αντιμετωπίσουν τον εθισμό. Το σχολείο με τη σειρά του στο μάθημα της πληροφορικής και μέσα από το αναλυτικό του πρόγραμμα εκπαιδεύει τους μαθητές/τριες του στη σωστή χρήση του διαδικτύου. Οι γονείς θα πρέπει να έχουν ανά πάσα στιγμή τον γονεϊκό έλεγχο στην καθημερινή χρήση του υπολογιστή και να γνωρίζουν τις δραστηριότητες των παιδιών τους σε αυτόν, με όρια και κανόνες.

.jpg

Η ΣΤ τάξη εκπαιδευτική εκδρομή στα Μετέωρα.

Την Τρίτη 22 Νοεμβρίου 2022, οι μαθητές/τριες της ΣΤ τάξης του σχολείου με τη συνοδεία της εκπαιδευτικού της τάξης Μαρίας Ρήτου, επισκέφθηκαν στα πλαίσια του μαθήματος των εργαστηρίων δεξιοτήτων και για τη υποθεματική ενότητα αυτών << Μαθητές ξεναγοί, δημοσιογράφοι  Ανάδειξη της Τοπικής Πολιτιστικής Κληρονομιάς>> τη Μονή Αγίου Στεφάνου στα Μετέωρα. Εκεί θαύμασαν την ιδιαίτερη αρχιτεκτονική της μονής, τα θαυμαστά πολιτιστικά αντικείμενα (αγιογραφίες, ξυλόγλυπτες αναπαραστάσεις, θρησκευτικά βιβλία και τελετουργικά σκεύη) και την φανταστική θέα από το μετέωρο. Όλα αυτά τα πολιτιστικά και φυσικά στοιχεία ένταξαν τη Μονή στα Μνημεία Παγκόσμιας Κληρονομιάς της UNESCO. Στη συνέχεια επισκέφθηκαν το Μουσείο Ελληνικής Παιδείας στην Καλαμπάκα, όπου έμειναν έκπληκτοι από τα πρώτα αναγνωστικά βιβλία του Δημοτικού, παλιές ξύλινες κασετίνες, αριθμητήρια, σβούρες, κοντυλογράφους και έκατσαν στα ξύλινα θρανία μιας παλαιάς αίθουσας σχολείου και έγραψαν στην πλάκα, στην αμμοδόχο νοιώθοντας την μαγική ατμόσφαιρα των πρώτων ελληνικών σχολείων. Βιωματικά κατέκτησαν γνώσεις της υλικής, άυλης και φυσικής πολιτιστικής κληρονομιάς.

1 3 6 19 18 17 16 7 11

15 10 1 14

9 13 8

.jpg

Η Γ τάξη στα Μετέωρα.

Την Τρίτη 22 Νοεμβρίου 2022, οι μαθητές της Γ τάξης με την συνοδεία του εκπαιδευτικού τους Αγαθοκλή Παπαστάθη και στα πλαίσια του μαθήματος των εργαστηρίων, στην υποθεματική <<Ο παππούς θυμάται>>,επισκέφθηκαν τη Μονή του Αγίου Στεφάνου στα Μετέωρα, όπου ξεναγήθηκαν στον Ναό του Αγίου Χαραλάμπους και προσκύνησαν την τίμια κάρα του. Θαύμασαν τις θαυμάσιες αγιογραφίες, το  από πριν από 160 χρόνια ξυλόγλυπτο τέμπλο του και την ομορφιά του ορίζοντα πάνω από το μετέωρο. Στη συνέχεια επισκέφθηκαν το Μουσείο Ελληνικής Παιδείας στην Καλαμπάκα και γνώρισαν τα παλιά αναγνωστικά βιβλία, σχολικά αντικείμενα μιας άλλης εποχής και έκαναν μάθημα σε μια αίθουσα με  παλιά ξύλινα θρανία, κοντύλια, αμμοδόχο γραφής, βέργα δασκάλου και χειροκίνητο κουδούνι, εικόνες από μια άλλη εποχή. Με αυτό τον τρόπο γνώρισαν βιωματικά πολιτιστικά στοιχεία που καθόρισαν την ζωή πολλών γενεών.

Γ  Γ 1  101

 

Εκπαιδευτική εκδρομή στα Μετέωρα.

Τη Τρίτη 22 Ν0εμβρίου 2022, οι Γ και ΣΤ τάξεις του σχολείου πραγματοποίησαν ημιημερήσια εκπαιδευτική εκδρομή στη Μονή Αγίου Στεφάνου στα Μετέωρα και στο Μουσείο Ελληνικής Παιδείας στην Καλαμπάκα. Η εκδρομή έγινε στα πλαίσια του μαθήματος των εργαστηρίων δεξιοτήτων στις υποθεματικές ενότητες για την Γ τάξη << Ο παππούς θυμάται >> και για την ΣΤ τάξη <<Μαθητές ξεναγοί,δημοσιογράφοι-Ανάδειξη της Τοπικής Πολιτιστικής Κληρονομιάς>> και στην Θεματική ενότητα <<Πολιτισμός και Περιβάλλον>>.

6 4 3  16

Κοινή Συνεδρίαση Συλλόγου Γονέων και Κηδεμόνων με τον Σύλλογο Διδασκόντων.

Την Πέμπτη 17 Νοεμβρίου 2022 και ώρα 10:00 π.μ. στην αίθουσα πολλαπλών χρήσεων του σχολείου έλαβε χώρα κοινή εθιμοτυπική συνεδρίαση του Συλλόγου Γονέων και Κηδεμόνων του Δημ Σχ. Καρδιτσομαγούλας με το Σύλλογο Διδασκόντων του Σχολείου. Θέμα της κοινής συνεδρίασης ήταν η γνωριμία των εκπαιδευτικών με τα μέλη του Διοικητικού Συμβουλίου του Συλλόγου Γονέων, η ανταλλαγή γόνιμων απόψεων που θα υποβοηθήσουν να αναπτυχθεί καλύτερα και σε υγιείς βάσεις το τρίπτυχο εκπαιδευτικοί-μαθητές-γονείς, με στόχο την καλύτερη λειτουργία της σχολικής μας μονάδας, αλλά και την διάχυσή της στη τοπική και ευρύτερη κοινότητα. Για την ιστορία παρακάτω αναφέρονται τα μέλη του Διοικητικού Συμβουλίου του Συλλόγου Γονέων:

ΠΡΟΕΔΡΟΣ : Ζήση Μάγδα,  ΑΝΤΙΠΡΟΕΔΡΟΣ : Γιολδάσης Δημήτρης,  ΓΡΑΜΜΑΤΕΑΣ : Όλγα Ντανοβασίλη ,  ΤΑΜΙΑΣ : Σκόρρας Απόστολος,

1ο ΜΕΛΟΣ : Γαρυφαλιά Κουτρομάνου,  2ο ΜΕΛΟΣ : Γεωργία Γιαννάκου, 1ο ΑΝΑΠΛ/ΚΟ ΜΕΛΟΣ : Βάσω Κωστού, 2ο ΑΝΑΠΛ/ΚΟ ΜΕΛΟΣ : Μαρίνα Αλεξίου.

syllogos gonewn

Γιορτή για την Επέτειο του Πολυτεχνείου.

Την Πέμπτη 17 Νοεμβρίου 2022, με απόφαση του Συλλόγου Διδασκόντων του Σχολείου, γιορτάστηκε η Επέτειος του Πολυτεχνείου. Την εκδήλωση ανέλαβαν να παρουσιάσουν οι μαθητές/τριες της Ε τάξης του σχολείου με την καθοδήγηση της Δασκάλας τους  Στυλιανής Κάσσου. Με μια υπέροχη προσπάθεια, παρουσίασαν χρονολογικά όλα τα γεγονότα εκείνων των ιστορικών στιγμών που έλαβαν χώρα έως τη αποφράδα νύχτα της 17ης Νοέμβρη με την είσοδο του τάνκ από την είσοδο του Πολυτεχνείου. Οι μαθητές/τριες ανέδειξαν μέσα από τα δρώμενα που συμμετείχαν την αντίσταση ενός ολόκληρου λαού απέναντι σε έναν εσωτερικό εχθρό, ( χούντα των συνταγματαρχών), που κατέλυσε τη Δημοκρατία και επέβαλε το φασισμό στην πιο ελεεινή του μορφή, καταγράφοντας αυτή τους την εξέγερση  στα κορυφαία ιστορικά γεγονότα της Ελληνικής Ιστορίας.

1   4  2 63 5 17 1

 

Επίσκεψη στο Φιλοζωικό όμιλο και στην Κτηνιατρική Σχολή.

Την Πέμπτη 10 Νοεμβρίου 2022 οι Α και Δ τάξεις του σχολείου επισκέφθηκαν  με τη συνοδεία των δασκάλων τους ,στα πλαίσια του μαθήματος των εργαστηρίων δεξιοτήτων και στην υποθεματική ενότητα :<< Με τα ζώα έτσι κι αλλιώς, Περιβαλλοντική Εκπαίδευση>>, το Φιλοζωικό όμιλο Καρδίτσας, όπου εκεί η υπεύθυνη κα. Εύη Θάνου τους ξενάγησε στο καταφύγιο των αδέσποτων σκύλων και τους μίλησε για τη φροντίδα που τους παρέχουν, για τη φιλοζωία και τη σημασία της και τις ευθύνες που έχουμε όταν μεγαλώνουμε ένα ζώο συντροφιάς. Στη συνέχεια μετάβηκαν στην Κτηνιατρική Σχολή Καρδίτσας, όπου η υπεύθυνη κα. Νόνα Γκουλέτσου ξενάγησε τους μαθητές/τριες στις εγκαταστάσεις της Σχολής και τους έδειξε πως γίνεται η ιατρική φροντίδα των ζώων και τη σημασία που έχει η φροντίδα ενός ζώου, το οποίο είναι ένας ζωντανός οργανισμός και συνυπάρχει με τον άνθρωπο στην αδιάρρηκτη αλυσίδα  της φύσης.

1  2  3  4

Βράβευση μαθητών του σχολείου.

Την Κυριακή 13 Νοεμβρίου 2022,στο Αμφιθέατρο της Σχολής Επίπλου και Ξύλου, η Μαθηματική Εταιρία Ελλάδας και συγκεκριμένα το Παράρτημά της στην Καρδίτσα, βράβευσε τους αριστεύσαντες μαθητές/τριες που έλαβαν μέρος στους μαθηματικούς Διαγωνισμούς <<Πυθαγόρας και Παιχνίδι και μαθηματικά>>. Από το σχολείο μας για τη συμμετοχή τους και την αριστεία τους στους παραπάνω διαγωνισμούς του σχ. έτους 2021-22,βραβεύτηκαν ο μαθητής Γιολδάσης Αλέξανδρος της ΣΤ΄τάξης και η μαθήτρια Γιολδάση Μαρία της Ε΄ τάξης, μπροστά σε πλήθος γονέων, μαθητών/τριών και επισήμων. Ο Σύλλογος Διδασκόντων του σχολείου συγχαίρει θερμά τους δύο αυτούς μαθητές, οι οποίοι αποτελούν το παράδειγμα ότι όποιος τολμά να στηρίζεται  στις γνώσεις του, επιμένει, συμμετέχει, βλέπει την προσπάθειά του να αμοίβεται.

.jpg  .jpg  ΚΑΙ ΜΑΡΙΑ

Συμβουλευτική Γονέων …. ξεκινήσαμε !!!

Την Πέμπτη 10 Ν0εμβρίου 2022 και ώρα 05:00 μ.μ. στην αίθουσα πολλαπλών χρήσεων του σχολείου μας, άρχισε τη λειτουργία του το Πρόγραμμα Συμβουλευτικής Γονέων και Κηδεμόνων του σχολείου, διάρκειας 2 μηνών (8 συνεδρίες) και με θέμα της πρώτης συνεδρίας :<<Επικοινωνία με την οικογένεια και Ενδυνάμωση του γονεϊκού ρόλου>>. Εκπαιδευτές στην ανάπτυξη του θέματος ήταν ο Συντονιστής ΠΕΚΕΣ Θεσσαλίας Βασίλης Κωτούλας και η ψυχολόγος Ειρήνη Στάμου. Στη δίωρη συνεδρία αναπτύχθηκαν όλες εκείνες οι συνθήκες που διέπουν τους ρόλους των μελών μιας οικογένειας, τις σχέσεις τους, τα όρια και οι επιθυμίες των μελών της και πολλά άλλα. Προς το τέλος αναπτύχθηκε συζήτηση στους προβληματισμούς  που μπήκαν κατά τη διάρκεια της συνεδρίας και εξάχθηκαν κάποια συμπεράσματα. Τέλος ο  Σύλλογος Διδασκόντων του σχολείου θέλει να ευχαριστήσει όλους τους συμμετέχοντες/ούσες και όλοι μαζί ανανεώσαν τη θέληση τους για ενεργή συμμετοχή στην επόμενη συνεδρία του προγράμματος.

                                                                                               2