Παγκόσμια Ημέρα Περιβάλλοντος
Με αφορμή την Παγκόσμια Ημέρα Περιβάλλοντος, οι μαθητές και οι μαθήτριες του σχολείου μας συμμετείχαν με ενθουσιασμό σε δράση δεντροφύτευσης στο δασάκι του Προφήτη Ηλία. Με αγάπη και σεβασμό προς τη φύση, φύτεψαν νέα δέντρα, συμβάλλοντας στην προστασία και την αναβάθμιση του φυσικού περιβάλλοντος της περιοχής μας. Μέσα από αυτή τη δράση, τα παιδιά έστειλαν ένα σημαντικό μήνυμα: η φροντίδα του περιβάλλοντος είναι ευθύνη όλων μας και η συνεργασία μπορεί να δημιουργήσει ένα πιο πράσινο και βιώσιμο μέλλον. 🌱🌳
