Την Τετάρτη στις 19/3/2025 το σχολείο μας επισκέφτηκε τη ΔΙΑΝΟΧ Χίου για να ενημερωθούμε για το πώς πρέπει να κάνουμε σωστά ανακύκλωση. Ήδη κάναμε στο σχολείο μας ανακύκλωση και ξέραμε πόσο σημαντική είναι για τη βιωσιμότητα του πλανήτη μας. Στις εγκαταστάσεις που πήγαμε μας έδειξαν το χώρο και τα μηχανήματα που χρησιμοποιούν όσοι δουλεύουν εκεί. Μας άρεσε πολύ γιατί γίναμε κι εμείς για λίγο χειριστές των μηχανημάτων. Στο τέλος , μας μοίρασαν οικολογικές τσάντες. Τους ευχαριστούμε πολύ και τους στηρίζουμε!
