ΜΑΓΕΙΡΕΥΟΝΤΑΣ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ

Με αφορμή μια συνταγή του βιβλίου της Γλώσσας της Γ Δημοτικού οι μαθητές και οι μαθήτριες του σχολείου μας με τις εκπαιδευτικούς τους αποφάσισαν να φτιάξουν πεντανόστιμα σοκολατένια τρουφάκια. Ανακάτεψαν τα υλικά, τα έπλασαν, τα άφησαν να κρυώσουν και την επόμενη μέρα τα έφαγαν. Ήταν πολύ ωραία !

570a245a 9e79 4a80 b93f a32bd11d23a7