Με αφορμή μια συνταγή του βιβλίου της Γλώσσας της Γ Δημοτικού οι μαθητές και οι μαθήτριες του σχολείου μας με τις εκπαιδευτικούς τους αποφάσισαν να φτιάξουν πεντανόστιμα σοκολατένια τρουφάκια. Ανακάτεψαν τα υλικά, τα έπλασαν, τα άφησαν να κρυώσουν και την επόμενη μέρα τα έφαγαν. Ήταν πολύ ωραία !
