Σήμερα Τετάρτη 26 Νοεμβρίου 2025 μας επισκέφτηκε ο Υπαστυνόμος του Τμήματος Τροχαίας Χίου Κος Μιχάλης Φλωράδης και μίλησε σε όλους/ες μαθητές/ήτριες του Δημοτικού και του Νηπιαγωγείου για την Κυκλοφοριακή Αγωγή στο πλαίσιο δράσεων του ενεργού πολίτη. Η συζήτηση επικεντρώθηκε κυρίως σε θέματα χρήσης ποδηλάτου, συμπεριφοράς στα δίκυκλα και στα αυτοκίνητα και φυσικά σωστές ενέργειες των πεζών. Η συζήτηση τελείωσε με την παρουσίαση και εξήγηση βασικών σημάτων του Κώδικα Οδικής Κυκλοφορίας. Τα παιδιά είχαν εύλογες απορίες και ο Κος Μιχάλης φρόντισε για την επίλυση όλων των προβληματισμών που τέθηκαν. Τον ευχαριστούμε πολύ!
Αρχείο μηνός Φεβρουάριος 2025
ΤΣΙΚΝΟΠΕΜΠΤΗ
Την Τσικνοπέμπτη, όπως απαιτεί το έθιμο τσικνίσαμε στο σχολείο μας και εμείς τρώγοντας κρεατικά και πικάντικες νοστιμιές που μας πρόσφερε ο Σύλλογος Γονέων και Κηδεμόνων του σχολείου μας. Μασκαρευτήκαμε, παίξαμε με τις σερπαντίνες, χορέψαμε, τραγουδήσαμε και περάσαμε υπέροχα.
Ευχαριστούμε πολύ! Να είστε όλοι καλά! Και του χρόνου!
ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΕΠΙΣΚΕΨΗ ΣΤΟ ΠΛΑΝΗΤΑΡΙΟ
Την Πέμπτη 13 Φεβρουαρίου 2025 οι μαθητές/τριες του Σχολείου μας παρακολούθησαν στο Πλανητάριο μια εκπαιδευτική ταινία που αφορούσε το σύμπαν, τις κινήσεις των πλανητών, των αστερισμών και τα διάφορα ουράνια σώματα . Κάνανε ένα συναρπαστικό ταξίδι στο χρόνο για να ανακαλύψουν την ιστορία της Γης. ‘Ετσι τα παιδιά μας ήρθαν σε επαφή με τα φυσικά φαινόμενα και κατανόησαν τον κόσμο στον οποίο ζουν. Ήταν ένα μοναδικό ταξίδι που μας άρεσε πολύ!
ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΣΦΑΛΗ ΠΛΟΗΓΗΣΗ ΣΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ
Την Παρασκευή 7 Φεβρουαρίου οι μαθητές της Ε΄ και Στ’ τάξης με τον εκπαιδευτικό Πληροφορικής κο Στέργιο Πλιάτσικα, παρακολούθησαν Διαδικτυακή ενημέρωση για την Ασφαλή Πλοήγηση στο Διαδίκτυο η οποία διοργανώθηκε από το Πανελλήνιο Σχολικό Δίκτυο σε συνεργασία με τη Δίωξη Ηλεκτρονικού Εγκλήματος.
Το θέμα της εκδήλωσης αφορούσε:
*Παγίδες που ελλοχεύουν στις ιστοσελίδες κοινωνικής δικτύωσης
*Πρόληψη και την αντιμετώπιση των κινδύνων που σχετίζονται με τις νέες τεχνολογίες
*Τα διαδικτυακά παιχνίδια και τον εθισμό σε αυτά
*Το φαινόμενο του εκφοβισμού μέσα από το διαδίκτυο
Τα παιδιά ενημερώθηκαν και προβληματίστηκαν για το πώς πρέπει να χρησιμοποιούμε την τεχνολογία ώστε να κερδίζουμε από αυτήν και στη συνέχεια ενημέρωσαν και τους υπόλοιπους μαθητές τους σχολείου για όλα όσα έμαθαν την ημέρα εκείνη!



