ΚΥΡΑ ΣΑΡΑΚΟΣΤΗ

Την κυρά Σαρακοστή
που ‘ναι έθιμο παλιό,
οι γιαγιάδες μας τη φτιάχναν
με αλεύρι και νερό.

Αυτό το ποιηματάκι κάναμε πράξη μιας και ξεκίνησε μετά την Καθαρά Δευτέρα η περίοδος της Σαρακοστής. Εκτός λοιπόν από τις χάρτινες κατασκευές μας φτιάξαμε και μια ομαδική κατασκευή Σαρακοστής με αλεύρι, νερό και αλάτι για την τάξη μας. Μας άρεσε πολύ η διαδικασία και την χαρήκαμε. 7 λοιπόν οι εβδομάδες μέχρι το Πάσχα όσα και τα ποδαράκια της κυρίας Σαρακοστής. Και του χρόνου με υγεία!

1741506092595