Στην τελευταία..ίσως..για φέτος παρουσίαση της δράσης μας Βήμα Στο Παιδί, τα κορίτσια των τάξεων Α-Β, Αφροδίτη, Ελισάβετ, Σταματία και Τσαμπίκα, μας παρουσίασαν μία υπέροχη χορογραφία.
Με λίγες πρόβες, πολύ όρεξη και ταλέντο, τα κορίτσια συνεργάστηκαν με χαρά , έγραψαν προσκλήσεις και παρουσίασαν το χορευτικό τους στα παιδιά και τις δασκάλες του Νηπιαγωγείου και του Δημοτικού Σχολείου.
Αν κρίνουμε από το χειροκρότημα, όλοι και όλες ενθουσιάστηκαν…
Συγχαρητήρια κορίτσια! Ήσασταν υπέροχες!
Κάτω από : Βήμα Στο Παιδί, Δραστηριότητες


























































Αφήστε μια απάντηση