Πριν το κλείσιμο της σχολικής χρονιάς τα παιδιά των τάξεων Α-Β επέλεξαν νέα θέματα που τους ενδιέφεραν , έγραψαν τα άρθρα τους και εκδώσαμε το δεύτερο φύλλο μας που μοιράσαμε σε όλα τα παιδιά και τις δασκάλες του σχολείου μας. Μπράβο μικροί και μικρές δημοσιογράφοι! Φόρτωση PDF… Λήψη αρχείου pdf.
Κάτω από : Α΄και Β΄ τάξη, Το παιδί | Δεν υπάρχουν σχόλια »

























































