Πριν το κλείσιμο της σχολικής χρονιάς τα παιδιά των τάξεων Α-Β επέλεξαν νέα θέματα που τους ενδιέφεραν , έγραψαν τα άρθρα τους και εκδώσαμε το δεύτερο φύλλο μας που μοιράσαμε σε όλα τα παιδιά και τις δασκάλες του σχολείου μας.
Μπράβο μικροί και μικρές δημοσιογράφοι!
Κάτω από : Α΄και Β΄ τάξη, Το παιδί


























































Αφήστε μια απάντηση