Ο κος Σάκης προτείνει ενδιαφέρουσες δραστηριότητες για εσάς παιδιά…
Αγαπητοί γονείς,
Θα σας προτείνω τρεις δραστηριότητες!
Η πρώτη αφορά τη δημιουργία αφίσας με θέμα “Μένουμε στο σπίτι“. Η αφίσα θα πρέπει να πείσει τον κόσμο να μείνει στο σπίτι και αν γίνεται να δίνει και λίγο θάρρος στους ανθρώπους που πραγματικά μένουν στο σπίτι. Η αφίσα μπορεί να δημιουργηθεί σε χαρτί με διάφορα εργαλεία ζωγραφικής ή ηλεκτρονικώς (ένα καλό εργαλείο είναι το canva.com) ή ακόμα καλύτερα και με τους δύο τρόπους! Επίσης, βλέπετε όλοι σας ότι η φαντασία του κόσμου καλπάζει! Τα παιδιά, αντί για αφίσα, θα μπορούσαν να δημιουργήσουν βίντεο ή τραγούδι με θέμα “Μένουμε στο σπίτι”!
Ακόμη, τα παιδιά μπορούν να δουν το παρακάτω βίντεο:
Η δεύτερη εργασία, λοιπόν, σχετίζεται με το βίντεο αυτό! Τα παιδιά θα πρέπει να σκεφτούν διάφορους απλούς τρόπους, καλές, ευγενικές πράξεις που μπορούν να κάνουν μέσα στο σπίτι, ώστε να κάνουν τη ζωή σας στο σπίτι πιο εύκολη. Περιορίζομαι σε ιδέες που αφορούν το σπίτι γιατί… μένουμε σπίτι!!!
Η επόμενη δραστηριότητα που προτείνω είναι η παρακάτω:
Τα παιδιά μπορούν να κάνουν ένα μουσικό ταξίδι στον χρόνο και στον κόσμο μέσω της παρακάτω σελίδας. (Υπάρχει σύνδεσμος στην αριστερή πλευρική στήλη του blog)
Θα ήθελα να διαλέξουν μια χώρα, να μας εξηγήσουν τον λόγο που διάλεξαν αυτή τη χώρα και να μας την παρουσιάσουν, είτε με κείμενο, είτε με εικόνες, είτε με συνδυασμό εικόνων. Όλα αυτά μπορούν να γίνουν και σε ένα PowerPoint.
Η επιλογή της χώρας μπορεί να γίνει λόγω μουσικής, αλλά και για οποιοδήποτε άλλο λόγο.
Τα παιδιά μπορούν να αναζητήσουν πληροφορίες για τους χορούς της συγκεκριμένης χώρας. Να μας δείξουν ένα χαρακτηριστικό βίντεο, ακόμα και να βιντεοσκοπήσουν την προσπάθειά τους να χορέψουν έναν συγκεκριμένο χορό!
Αν διάλεξαν μια ΄χώρα επειδή τους άρεσε πολύ ένα τραγούδι, μπορούν να βρουν πληροφορίες για το τραγούδι και τον καλλιτέχνη.
Επίσης, μπορούν να χρησιμοποιήσουν το google earth, να ταξιδέψουν στη συγκεκριμένη χώρα και να μας παρουσιάσουν εικόνες από αυτή τη χώρα, μαζί με πληροφορίες που θα συνοδεύουν την εικόνα.
Τέλος, μπορούν να χρησιμοποιήσουν το google translation και να μάθουν πώς λέγονται στη γλώσσα της χώρας λέξεις όπως “καλημέρα”, “καληνύχτα”, “τι κάνεις”, ¨”είμαι καλά”, “σ’ αγαπώ”. Τα παιδιά μπορούν ακόμα και να κάνουν ηχογράφηση στην οποία θα λένε τις λέξεις αυτές στη γλώσσα της χώρας που διάλεξαν μαζί με τη μετάφραση στα ελληνικά.
Κάθε παιδί μπορεί να διαλέξει μία από τις παραπάνω δραστηριότητες. Τα παιδιά που θα κάνουν προσπάθεια για όλα, νομίζω ότι θα γεμίσουν εύκολα τις ώρες τους στο σπίτι.
Κάτω από : Α΄και Β΄ τάξη, Αισθητική Αγωγή, Αισθητική Αγωγή, Γ΄και Δ΄ τάξη, Δραστηριότητες, Ε΄και Στ΄ τάξη, Η παρεούλα μας, Οι δασκάλες/οι μας, Τάξεις
Αφήστε μια απάντηση