Επέτειος του Πολυτεχνίου -17 Νοέμβρη 2025-
Ο εορτασμός για την πτώση της Χούντας έλαβε χώρα και φέτος στις 17 Νοεμβρίου στο Δημοτικό σχολείο Φράγκα. Οι μαθητές και μαθήτριες του σχολείου παρακολούθησαν σχετικά για τα γεγονότα του Πολυτεχνείου βίντεο μέσω του διαδραστικού πίνακα, ζωγράφισαν τα περιστέρια της Ειρήνης κι έγραψαν συνθήματα κατα της Χούντας των Συνταγματαρχών.











