Εκπαιδευτική εκδρομή στην πόλη των Ιωαννίνων

Στις 27 Μαίου 2025 οι μαθητές του σχολείου πραγματοποίησαν ημερήσια εκπαιδευτική εκδρομή στην πόλη των Ιωαννίνων με συνοδεία των εκπαιδευτικών και των κηδεμόνων του σχολείου. Πρώτη στάση της εκδρομής ήταν το Μουσείο Ελληνικής Ιστορίας Παύλου Βρέλλη. Εκεί οι μαθητές είχαν τη δυνατότητα να έρθουν σε επαφή με τα κέρινα ομοιώματα του μουσείου που παριστάνονται σε φυσικό μέγεθος, μέσα σε περιβάλλον πιστής παρουσίασης του εκάστοτε περιβάλλοντός τους, αναπαριστώντας μορφές και γεγονότα της Ελληνικής Ιστορίας.
Στη συνέχεια, οι μαθητές επισκέφτηκαν το νησί της κυρά-Φροσύνης και το μουσείο του Αλή Πασά. Περιηγήθηκαν στο κυρίως κτίριο, όπου εκτίθενται αντικείμενα που έχουν άμεση η έμμεση σχέση με τον Αλή Πασά κατά την περίοδο δράσης του (1788-1822) και στο δεύτερο κτίριο κειμήλια της επαναστατικής περιόδου των Ελλήνων για την αποτίναξη του οθωμανικού ζυγού (19ος αιώνας).
Τέλος, οι μαθητές είχαν ελεύθερο χρόνο για να περιηγηθούν στην πόλη των Ιωαννίνων και να δοκιμάσουν τις τοπικές γεύσεις της περιοχής.








