Όπως κάθε χρόνο, έτσι και φέτος πραγματοποιήθηκε αφιέρωση στα γεγονότα του Πολυτεχνείου, οι μαθητές και οι μαθήτριες του Δημοτικού μας, παρακολούθησαν τα γεγονότα και άντλησαν πληροφορίες από βίντεο στο διαδραστικό πίνακα, συζήτησαν και απεικόνισαν εικαστικά το προς συζήτηση θέμα.
Χρησιμοποιούμε cookies για να σας προσφέρουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία στη σελίδα μας. Εάν συνεχίσετε να χρησιμοποιείτε τη σελίδα, θα υποθέσουμε πως είστε ικανοποιημένοι με αυτό.