Με ιδιαίτερη χαρά, το σχολείο μας έλαβε το “Certificate of Special Recognition” για τη συμμετοχή των μαθητών και μαθητριών της Ε΄ τάξης στον διαγωνισμό του ΙΕΠ με θέμα τον εγκέφαλο.
Η διάκριση αυτή αποτελεί αναγνώριση της δημιουργικότητας, της συνεργασίας και της αξιόλογης προσπάθειας των παιδιών, τα οποία δημιούργησαν τις αφίσες «Τι ανθίζει τον εγκέφαλο» και «Τι κουράζει τον εγκέφαλο», στέλνοντας σημαντικά μηνύματα για την υγεία και τη φροντίδα του εγκεφάλου.
Θερμά συγχαρητήρια στους μαθητές και τις μαθήτριες της Ε΄ τάξης, καθώς και στις εκπαιδευτικούς τους για την έμπνευση, την καθοδήγηση και την υποστήριξή τους.
Ο Διευθυντής του Σχολείου
Πέτρος Ν. Μηλώσης
