Γιορτή για την επέτειο του Πολυτεχνείου!

Με ιδιαίτερη επιτυχία πραγματοποιήθηκε και φέτος η γιορτή για την επέτειο του Πολυτεχνείου από τις Γ΄και Δ΄τάξεις του σχολείου μας!Συγχαρητήρια σε όλους τους/τις μαθητές-τριες  και στους/στις εκπαιδευτικούς  των τμημάτων για το όμορφο αυτό αποτέλεσμα!Ένα ιδιαίτερο ευχαριστώ στην εκπαιδευτικό της μουσικής,Ζιγγιρίδου Ιωάννα,  για τα υπέροχα τραγούδια που ακούστηκαν! Ακολουθεί φωτογραφικό υλικό!

Πρόσκληση στην ανοιχτή επιμορφωτική συνάντηση – ομιλία  με θέμα: “Σχέση σχολείου και οικογένειας” .

σχεση
Το Δημοτικό Σχολείο Εξαμιλίων ,σε συνεργασία με το Σύλλογο Γονέων και Κηδεμόνων του σχολείου μας , σας προσκαλεί στην ανοιχτή επιμορφωτική συνάντηση – ομιλία   με θέμα: “Σχέση σχολείου και οικογένειας” , που θα πραγματοποιηθεί την Κυριακή 2 Δεκεμβρίου 2018 , στις 17:00 μ.μ. στο πρώην κοινοτικό κατάστημα (1ος όροφος).

Τη συνάντηση θα παρουσιάσει η ψυχολόγος κ. Δήμητρα Ρούκη : ειδίκευση στη Συμβουλευτική Γονέων και Παιδιού, ειδίκευση σε Μαθησιακές Δυσκολίες, Ατομική Συμβουλευτική / Συμβουλευτική Ζεύγους, Συμπεριφοριστική Προσέγγιση, αντιμετώπιση Αγχωδών Διαταραχών και Διαταραχών Διάθεσης .

Η κα Ρούκη είναι πτυχιούχος του Προγράμματος Ψυχολογίας Ε.Κ.Π.Α. με Msc “Θεσμοί και Πολιτικές Υγείας” του Παν/μίου Πελοποννήσου. Εκπαιδεύτρια ενηλίκων από το 2011 (Δημόσια Ι.Ε.Κ., Σχολεία Δεύτερης Ευκαιρίας, Σχολές Γονέων, Κ.Δ.Β.Μ.).Συνεργάτης σε Ιδιωτικό Θεραπευτήριο Παιδιών με Αναπτυξιακές Διαταραχές, Εργασία στη Δ/ση Δίωξης Παράνομης Μετανάστευσης (Κέντρο Κράτησης Μεταναστών), Υπηρεσίες Συμβουλευτικής σε Δήμους και Κέντρο Αποκατάστασης.

Η κ. Ρούκη εργάζεται με ενήλικες, εφήβους και γονείς τόσο σε ατομικό όσο και σε επίπεδο ομάδων ενώ πραγματοποιεί ημερίδες σε δημοτικά σχολεία που απευθύνονται σε γονείς και αφορούν σημαντικά ζητήματα της καθημερινής συμβίωσής τους με τα παιδιά.

Η συνολική διάρκεια της παρουσίασης-συζήτησης θα είναι 1 ώρα και 30 λεπτά.

Στο τέλος της συνάντησης θα δοθεί χρόνος για απορίες,ερωτήσεις και συζήτηση με το κοινό ενώ θα ενημερωθούν για τη δημιουργία ομάδας γονέων.

H Πυροσβεστική Υπηρεσία στο σχολείο μας!

IMG_20181106_103404

Σήμερα ,Τρίτη 6-11-2017, επισκέφτηκε το σχολείο μας η Πυροσβεστική Υπηρεσία Κορίνθου. Οι αξιωματικοί της Πυροσβεστικής μίλησαν στους μαθητές της Ε΄και ΣΤ΄ τάξης και τους έδωσαν χρήσιμες συμβουλές , για το τί πρέπει να κάνουν σε περίπτωση πυρκαγιάς  και σε περίπτωση σεισμού,μέσα και έξω από το χώρο του σχολείου. Επιπρόσθετα ένα πυροσβεστικό όχημα βρισκόταν ήδη στην αυλή του σχολείου και όλοι οι μαθητές /μαθήτριες είχαν την ευκαιρία να ρίξουν νερό με την πυροσβεστική αντλία!Τέλος μας ενημέρωσαν για τη χρήση του πυροσβεστήρα και μας υπενθύμισαν οτι η Πυροσβεστική Υπηρεσία είναι στο πλευρό του πολίτη , όποτε αυτός τη χρειαστεί!Αρκεί ένα τηλεφώνημα στο 199 . 

Πραγματικά ήταν μια μοναδική εμπειρία και ευχαριστούμε πολύ την Πυροσβεστική Υπηρεσία Κορίνθου!

Δώσ’ μου το χέρι σου:Δανειστική Βιβλιοθήκη του Πολιτιστικού Συλλόγου Εξαμιλίων!

Οι μαθητές των τάξεων της Α’ και  της Β’ του σχολείου μας επισκέφθηκαν σήμερα, 5 Νοεμβρίου 2018, την Δανειστική Βιβλιοθήκη του Πολιτιστικού Συλλόγου Εξαμιλίων για να συμμετέχουν σε ένα εκπαιδευτικό πρόγραμμα με θέμα τη συνεργασία , τη φιλία και τη αλληλεγγύη.Με την καθοδήγηση των υπεύθυνων του προγράμματος , κατάφεραν να ζωντανέψουν τις σελίδες του παραμυθιού της συγγραφέως Γιολάντας Τσορώνη-Γεωργιάδη ”Δώσ’ μου το χέρι σου”! Οι ήρωες  με τους διαλόγους τους και τις εκφράσεις τους κατάφεραν να διασκεδάσουν τα παιδιά,  ενώ τα συναισθήματα που έφεραν οι χάρτινοι πρωταγωνιστές μαζί φυσικά με τις όμορφες επιλογές τους έδωσαν στους μικρούς μας φίλους να καταλάβουν τις έννοιες της προσφοράς, της φιλίας και της ομαδικότητας.

     Κι αφού η διαδραστική αφήγηση ολοκληρώθηκε, οι μαθητές έφτιαξαν κολάζ στο οποίο κόλλησαν το χέρι βοηθείας, το χέρι στο οποίο έγραψαν το όνομα του προσώπου, και όχι μόνο, του οποίο θα πρόσφεραν τη βοήθειά τους

Μαθητική παρέλαση για την επέτειο της 28ης Οκτωβρίου.

Με λαμπρότητα πραγματοποιήθηκε και φέτος ,στην κεντρική πλατεία Εξαμιλίων ,η καθιερωμένη μαθητική παρέλαση για την επέτειο της 28ης Οκτωβρίου 1940.

Οι μαθητές παρέλασαν με καμάρι , αφού πρώτα παρακολούθησαν τη δοξολογία στον ιερό ναό Αγίου Δημητρίου, είπαν ποιήματα και κατέθεσαν στεφάνι στο Ηρώο.

Συγχαρητήρια σε όλους/ες τους/τις μαθητές/τριες τους σχολείου μας  , καθώς και στον καθηγητή της φυσικής αγωγής για την πολύτιμη καθοδήγησή του.

Και του χρόνου με υγεία!

Γιορτή 28ης Οκτωβρίου -Ε΄τάξη.

Πολλά συγχαρητήρια στους μαθητές και στις μαθήτριες της Ε΄τάξης του σχολείου μας , για τη συμμετοχή τους στην εορταστική εκδήλωση για να τιμήσουμε το έπος του 1940.Όλα ήταν υπέροχα. Ευχαριστούμε ιδιαίτερα την εκπαιδευτικό της μουσικής για τα πολύ όμορφα τραγούδια που ακούστηκαν. Και του χρόνου!

Δανειστική Βιβλιοθήκη Εξαμιλίων-ΣΤ Τάξη.

“Πόση μαγεία έχει ο λόγος όταν ακούγεται από ανθρώπους που έχουν ζήσει την ιστορία;”

Τα παιδιά της ΣΤ δημοτικού του σχολείου μας συμμετείχαν στο εκπαιδευτικό πρόγραμμα που ετοίμασαν οι υπεύθυνες κυρίες της δανειστικής βιβλιοθήκης Εξαμιλίων , για την επέτειο της 28ης Οκτωβρίου,  και συγκινήθηκαν ιδιαίτερα τη στιγμή που άκουσαν  την ιστορία που διηγήθηκε η γιαγιά που βίωσε τις μαύρες μέρες του πολέμου και της Κατοχής , ως παιδί. Ευχαριστούμε πολύ!Ήταν πραγματικά απολαυστικό!

Λαογραφικό μουσείο Κορίνθου: Α΄και Β΄τάξεις!

IMG-cc6815ed6a50b3a06922dbba25ed1efa-V

Οι Α΄και Β΄ τάξεις του σχολείου μας επισκέφτηκαν σήμερα, Πέμπτη 18/10/2018, το Λαογραφικό Μουσείο Κορίνθου και συμμετείχαν στο εκπαιδευτικό πρόγραμμα «Θάλασσα πλατιά» : Το πρόγραμμα αναφερόταν  στη μακρά και στενή σχέση του λαού μας με τη θάλασσα και τον πλούτο της, μέσα από ένα ταξίδι στη λαϊκή παράδοση, στα έργα της λαϊκής τέχνης, την πεζογραφία, τη ζωγραφική, και την ποίηση. Τα καράβια, οι φάροι, ο μόχθος των ναυτικών, που αποτέλεσαν πηγή έμπνευσης σε ποικίλες μορφές τέχνης, αποτέλεσαν σημεία αναφοράς, και παράλληλα αναδείχθησαν επιτεύγματα της μηχανικής που συνδέονται με τη θάλασσα και αφορούν την περιοχή της Κορινθίας (διώρυγα, δίολκος, Ηραίον). Έμφαση δόθηκε επίσης στο ζήτημα των περιβαλλοντικών κινδύνων που απειλούν τη βιοποικιλότητα της θάλασσας και το χρέος όλων για την προστασία της. Στο πρακτικό μέρος του προγράμματος οι μαθητές δημιούργησαν με φυσικά υλικά το δικό τους , υπέροχο θαλασσινό τοπίο!!!Όλα ήταν τέλεια!!!

Λαογραφικό Μουσείο Κορίνθου Γ΄και Δ΄τάξεις!

IMG-35cc16db1d132e7bdd80c092e230a64c-V

Οι Γ΄και Δ΄ τάξεις του σχολείου μας επισκέφτηκαν σήμερα, Πέμπτη 18/10/2018, το Λαογραφικό Μουσείο Κορίνθου και συμμετείχαν στο εκπαιδευτικό πρόγραμμα “Θάλασσα πλατιά” : Το πρόγραμμα αναφερόταν  στη μακρά και στενή σχέση του λαού μας με τη θάλασσα και τον πλούτο της, μέσα από ένα ταξίδι στη λαϊκή παράδοση, στα έργα της λαϊκής τέχνης, την πεζογραφία, τη ζωγραφική, και την ποίηση. Τα καράβια, οι φάροι, ο μόχθος των ναυτικών, που αποτέλεσαν πηγή έμπνευσης σε ποικίλες μορφές τέχνης, αποτέλεσαν σημεία αναφοράς, και παράλληλα αναδείχθησαν επιτεύγματα της μηχανικής που συνδέονται με τη θάλασσα και αφορούν την περιοχή της Κορινθίας (διώρυγα, δίολκος, Ηραίον). Έμφαση δόθηκε επίσης στο ζήτημα των περιβαλλοντικών κινδύνων που απειλούν τη βιοποικιλότητα της θάλασσας και το χρέος όλων για την προστασία της. Στο πρακτικό μέρος του προγράμματος οι μαθητές δημιούργησαν με φυσικά υλικά το δικό τους θαλασσινό τοπίο!!!Περάσαμε υπέροχα!!!