“Εισιτήριο χωρίς θέση” ένα βίντεο για την ευγένεια.

images

Θα θέλαμε να μοιραστούμε μαζί σας ένα πολύ όμορφο βίντεο , που είδαμε τις προηγούμενες μέρες στη  τάξη μας και αφορά την αξία του να είσαι πραγματικά ευγενικός ! Το βίντεο ονομάζεται “ticket without a seat” . Δείτε το  πατώντας στον παρακάτω  σύνδεσμο και μη ξεχνάτε την αξία του να βοηθάς και να μοιράζεις χαμόγελα!

                            Ticket Without a seat

Οι μαθητές -μαθήτριες του ΣΤ΄1.

Η Δασκάλα , Αλωνιστιώτη Ελβίρα. 

ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ

molivi

Θα θέλαμε να ενημερώσουμε όλους τους αγαπητούς γονείς, ότι το δημοτικό σχολείο  Εξαμιλίων είναι ανοιχτό και ΔΕΧΟΜΑΣΤΕ με χαρά γραφική ύλη ή οποιοδήποτε άλλο υλικό που δε σας είναι χρήσιμο πια.

Αν τα σχολικά σου είδη είναι σε καλή κατάσταση και δεν τα θέλεις πια  δώρισέ τα!

Νιώσε κι εσύ τη χαρά της προσφοράς και το αίσθημα του χαρίζω σε κάποιον που έχει ανάγκη!

Φέρε μας τη τσάντα σου, με ότι θέλεις μέσα μαζί με μια ευχή για τη νέα σχολική χρονιά!

Δεχόμαστε  νέα σχολικά είδη , αλλά και είδη μεταχειρισμένα σε πολύ καλή κατάσταση για να τα προσφέρουμε το Σεπτέμβριο στους μαθητές μας που έχουν ανάγκη.

Συγκεντρώνουμε:  μολύβια, στυλό, γόμες, ξύστρες, διορθωτικά, γεωμετρικά όργανα, τετράδια, κασετίνες, ντοσιέ, είδη χειροτεχνίας, χαρτιά φωτοτυπικού.

Σας ευχαριστούμε!!!

Αποτέλεσμα εικόνας για συγκεντρωση γραφικης υλης

Η καλή χρονιά..απ΄τους κανόνες φαίνεται!

Η νέα χρονιά ξεκίνησε και οι μαθητές της ΣΤ’ τάξης αποφάσισαν όλοι μαζί και υπέγραψαν ένα συμφωνητικό κανόνων που θα βοηθήσει στη ομαλή εξέλιξη της σχολικής καθημερινότητας, αρκεί να τηρούμε όλοι μας τους όρους του συμβολαίου.

Επίσης φτιάξαμε τις δικές μας συναισθηματικές φατσούλες για το πόσο μπορούμε να βοηθάμε ή να μπαίνουμε στη θέση του άλλου, για να αποφεύγονται οι παρεξηγήσεις! Όχι και άσχημα για πρώτη μέρα!

Άλλωστε “οι καλοί λογαριασμοί, κάνουν τους καλούς φίλους …και συμμαθητές!”

Η δασκάλα του ΣΤ’ 1 Αλωνιστιώτη Ελβίρα.

Καλή χρονιά!Αγιασμός στο σχολείο μας.

Πρώτη μέρα στο δημοτικό σχολείο Εξαμιλίων για τη νέα χρονιά!

Ξεκίνησε  και επίσημα σήμερα το πρωί , Τετάρτη 11/9/2019 , η νέα σχολική χρονιά .

Το πρώτο κουδούνι  χτύπησε  στο σχολείο μας και ο αγιασμός πραγματοποιήθηκε με επιτυχία στις 9:00 το πρωί.

Ο διευθυντής και το διδακτικό προσωπικό΄του σχολείου μας , εύχονται καλή και δημιουργική χρονιά σε γονείς και μαθητές!

 

“Πρόγραμμα η τσάντα στο σχολείο, για το σχολικό έτος 2019-2020”

tsanta

Αγαπητοί γονείς/κηδεμόνες,

Σας ενημερώνουμε ότι η εκπαιδευτική δράση «Η τσάντα στο σχολείο» συνεχίζει να υλοποιείται και το σχολικό έτος 2019 – 2020 στα Δημοτικά Σχολεία της χώρας. Με απόφαση του Συλλόγου Διδασκόντων του σχολείου μας οι τσάντες των μαθητών θα παραμένουν στο σχολείο κατά τις εξής ημερομηνίες:

  • 21-22 και 28-29 Σεπτεμβρίου 2019
  • 12-13 και 19-20 Οκτωβρίου 2019
  • 2-3 και 23-24 Νοεμβρίου 2019
  • 7-8 και 14-15 Δεκεμβρίου 2019
  • 18-19 και 25-26 Ιανουαρίου 2020
  • 8-9  και 22-23 Φεβρουαρίου 2020
  • 7-8 και 21-22 Μαρτίου 2020
  • 4-5 και 11-12 Απριλίου 2020
  • 9-10 και 23-24 Μαΐου 2020
  • 6-7 και 13-14  Ιουνίου 2020

Με τη συγκεκριμένη δράση καθιερώνεται η παραμονή της σχολικής τσάντας των μαθητών/τριών του Δημοτικού Σχολείου για τουλάχιστον δύο Σαββατοκύριακα το μήνα στο σχολείο. Η τσάντα των μαθητών/τριών παραμένει στο σχολείο την Παρασκευή, πριν από το Σαββατοκύριακο που έχει αποφασιστεί, έως τη Δευτέρα.

Η δράση υλοποιείται με σεβασμό στις ανάγκες της παιδικής ηλικίας, με γνώμονα την πολύπλευρη ανάπτυξη των παιδιών της σχολικής ηλικίας (συναισθηματική, κοινωνική και ψυχοκινητική) και με σκοπό να υποστηρίξει ουσιαστικά τον μειωμένο χρόνο δημιουργικής επαφής και επικοινωνίας γονέων – παιδιών.

Αγιασμός για την έναρξη της σχολικής χρονιάς 2019-2020.

C_kef1_en1_agiasmos.png_teaser

Το δημοτικό σχολείο Εξαμιλίων σας ενημερώνει οτι ο αγιασμός  για την έναρξη του σχολικού έτους 2019-2020 , θα πραγματοποιηθεί  στην αυλή του σχολείου μας,  την Τετάρτη  11-09-2019 και ώρα 09:00 π.μ.

 

Παρακαλούνται οι μαθητές να έχουν μαζί τους τη σχολική τους τσάντα γιατί θα δοθούν βιβλία.

Μια ξεχωριστή σκάλα!

Ο διευθυντής και το διδακτικό προσωπικό του σχολείου μας καλωσορίζουν τους μαθητές και τις μαθήτριες μ΄ ένα ξεχωριστό τρόπο: Αποφάσισαν λοιπόν να γράψουν στα σκαλοπάτια τα σημαντικότερα μηνύματα της ζωής τους.

Σε κάθε σκαλί βρίσκεται και από ένα σημαντικό μήνυμα, μια πολύτιμη φράση!

Συγκεκριμένα η σκάλα γράφει: ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΜΑΣ

«Είμαστε αγαπημένοι, είμαστε ευγενικοί, είμαστε όλοι φίλοι,βοηθούμε το συμμαθητή μας,σεβόμαστε ο ένας τον άλλον , δίνουμε 2η ευκαιρία-συγχωρούμε, λέμε όχι στη βία, λέμε την αλήθεια, συνεργαζόμαστε πάντα »

Υπέροχα μηνύματα!

Γιορτή λήξης σχολικού έτους 2018-2019 .

Με μεγάλη χαρά σας παρουσιάζουμε τις φωτογραφίες από τη γιορτή λήξης,  που πραγματοποιήθηκε σήμερα Πέμπτη 13-06-2019, στο χώρο του σχολείου μας.

Οι μαθητές όλων των τάξεων πήραν μέρος σε διασκεδαστικά , αθλητικά παιχνίδια υπό την καθοδήγηση του κύριου Γαβρίλη Ευάγγελου, καθηγητή φυσικής αγωγής. 

Έπειτα οι μαθητές/ τριες της Ε΄ τάξης παρουσίασαν τον εκπαιδευτικό πρόγραμμα συναισθηματικής αγωγής και τέλος οι μαθητές/ τριες της ΣΤ΄ τάξης μας παρουσίασαν ένα διασκεδαστικό αλλά και συνάμα συγκινητικό θεατρικό , για την αποχώρησή τους από το δημοτικό σχολείο.

Όλα ήταν υπέροχα! Σας ευχαριστούμε και σας ευχόμαστε Καλό Καλοκαίρι!!!!!!

Το διδακτικό προσωπικό του σχολείου.

Ολοκλήρωση εκπαιδευτικού προγράμματος -Ε΄τάξη.

Χωρίς τίτλο

Το εκπαιδευτικό πρόγραμμα συναισθηματική αγωγής : “Τα όρια και οι τρόποι καλής συμπεριφοράς στο σχολείο”, ολοκληρώθηκε με επιτυχία από την Ε΄τάξη του σχολείου μας.

Στον παρακάτω σύνδεσμο θα βρείτε τις δραστηριότητες του προγράμματος που διήρκησαν περίπου (4) μήνες.

Ένα μεγάλο μπράβο σε όλους τους μαθητές και  σε όλες τις μαθήτριες της Ε΄τάξης για την προσπάθεια και τη συμμετοχή τους σε όλες τις συναντήσεις μας!

Οι εκπαιδευτικοί των τάξεων :Αλωνιστιώτη Ελβίρα, Μποζίκη Ελένη .

Ευχαριστούμε ιδιαιτέρως , για την πολύτιμη βοήθειά της , την  κοινωνική λειτουργό του σχολείου μας κυρία Μπέκα Κων/να.

Πρόγραμμα-συναισθηματικής-αγωγής’-.pdf