ΕΠΕΤΕΙΟΣ 17 ΝΟΕΜΒΡΗ

Άλλη μια συμπεριληπτική εκδήλωση του σχολικού μας συγκροτήματος. Στην αρχή παρουσιάστηκε μια ταινία μικρού μήκους με θέμα το “Ιστορικό Των Γεγονότων Του Πολυτεχνείου” το Νοέμβριο του 1973. Στη συνέχεια με βιωματική προσέγγιση εξηγήθηκαν οι βασικές διαφορές μεταξύ δικτατορίας και Δημοκρατίας.

Α

Αφού στην αρχή, οι μαθητές/τριες έγραψαν με μαύρα πλαστικοποιημένα γράμματα στο πάτωμα την ημερομηνία της μαύρης επετείου, “17 ΝΟΕΜΒΡΙΟΥ 1973”, στη συνέχεια απέτισαν φόρο τιμής σ΄ αυτούς που θυσιάστηκαν καταθέτοντας κόκκινα γαρύφαλλα.

Β

Το κεντρικό σύνθημα “ΨΩΜΙ – ΠΑΙΔΕΙΑ – ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ” δόνησε την ατμόσφαιρα του χώρου της εκδήλωσης και στη συνέχεια την αυλή του σχολείου.

 Γ