ΕΠΙΣΚΕΨΗ ΚΔΑΠ ΜΕΑ ΕΝ ΕΡΓΩ
Με αφορμή, την χορηγία σε γραφική ύλη που έκανε το ΚΔΑΠ ΜΕΑ “ΕΝ ΕΡΓΩ” στους μαθητές/τριες του σχολείου μας, είχαμε την χαρά να τους φιλοξενήσουμε στους χώρους μας. Αφού συστηθήκαμε στους καινούριους μας φίλους, δώσαμε το δώρο που ετοιμάσαμε με πολύ αγάπη εμείς για να τους ευχαριστήσουμε και περνώντας ο καθένας μας με τη σειρά πήραμε τα δώρα που έφεραν για εμάς. 
Στη συνέχεια, κεραστήκαμε νόστιμες λιχουδιές και χορέψαμε όλοι μαζί.
Τέλος, βγήκαμε στην αυλή του σχολείου μας και μέσω ενός διαδραστικού παιχνιδιού, πιασμένοι χέρι – χέρι, σχηματίσαμε τα μηνύματα:
“ΕΙΜΑΣΤΕ ΚΑΛΗ ΠΑΡΕΑ” και “ΠΕΡΑΣΑΜΕ ΚΑΛΑ”






















