ΑΣΚΗΣΗ ΣΕΙΣΜΟΥ

Στο πλαίσιο εκπαίδευσης και προετοιμασίας των μαθητών/τριών του σχολείου μας σε περίπτωση σεισμού πραγματοποιήθηκε άσκηση προσομοίωσης ώστε εκπαιδευτικοί και παιδιά να εξοικειωθούν με τις προβλεπόμενες διαδικασίες. Το κουδούνι ήχησε δυνατά όπου σηματοδοτούσε την έναρξη του σεισμού και όλοι μπήκαμε κάτω από τα θρανία για να προστατευτούμε. Το δεύτερο κουδούνι σήμαινε τη λήξη της σεισμικής δόνησης και με ψυχραιμία βγήκαμε από τις εξόδους και μαζευτήκαμε στο σημείο συγκέντρωσης. Τα αποτελέσματα κρίνονται θετικά και μέσα από την επανάληψη όλοι θα γινόμαστε ακόμα καλύτεροι!

ΣΕΙΣΜΟΣ

ΣΥΓΚΟΜΙΔΗ ΕΛΙΩΝ

Όπως κάθε χρόνο, έτσι και φέτος, οι μαθητές/τριες του σχολείου μας επισκέφτηκαν τον ελαιώνα του κ.  Βισέρη για να τον βοηθήσουν στην συγκομιδή των ελιών. Αφού απλώσανε τις λινάτσες κάθισαν επάνω και παρακολούθησαν με προσοχή τον τρόπο με τον οποίο λειτουργεί το ελαιοραβδιστικό μηχάνημα. Στην συνέχεια ο εκπαιδευτικός του σχολείου μας κ. Κατιάκος Νίκος ανέλαβε να υπενθυμίσει στους παλαιότερους μαθητές και να μάθει στους καινούριους, τις εργασίες που απαιτούνται για την συγκομιδή των ελιών:

  1. Απλώνουμε τη λινάτσα κάτω από το δέντρο.
  2. Με τα χτενάκια ή με το ελαιοραβδιστικό μηχάνημα τινάζουμε τις ελιές από το δέντρο.
  3. Με προσοχή μαζεύουμε τη λινάτσα για να συγκεντρώσουμε τις ελιές σε ένα σημείο.
  4. Βάζουμε τις ελιές σε τσουβάλια για να τις μεταφέρουμε στο ελαιοτριβείο.

Τέλος, πριν ξεκινήσουν τις εργασίες οι μαθητές/τριες σχημάτισαν  με τα γράμματα τις λέξεις “ΕΛΙΕΣ” και “ΛΑΔΙ”.

α

Είχε έρθει η ώρα η θεωρία να γίνει πράξη. Ο καθένας με τη σειρά κράτησε το ελαιοραβδιστικό μηχάνημα και έριξε τις ελιές από το δέντρο. Έπειτα ομαδικά συγκέντρωσαν τις ελιές σε ένα σημείο και χρησιμοποιώντας τα χέρια τους τις έβαλαν μέσα σε ένα τενεκέ.

β