ΑΣΚΗΣΗ ΣΕΙΣΜΟΥ
Στο πλαίσιο εκπαίδευσης και προετοιμασίας των μαθητών/τριών του σχολείου μας σε περίπτωση σεισμού πραγματοποιήθηκε άσκηση προσομοίωσης ώστε εκπαιδευτικοί και παιδιά να εξοικειωθούν με τις προβλεπόμενες διαδικασίες. Το κουδούνι ήχησε δυνατά όπου σηματοδοτούσε την έναρξη του σεισμού και όλοι μπήκαμε κάτω από τα θρανία για να προστατευτούμε. Το δεύτερο κουδούνι σήμαινε τη λήξη της σεισμικής δόνησης και με ψυχραιμία βγήκαμε από τις εξόδους και μαζευτήκαμε στο σημείο συγκέντρωσης. Τα αποτελέσματα κρίνονται θετικά και μέσα από την επανάληψη όλοι θα γινόμαστε ακόμα καλύτεροι!


