ΣΤΟΛΙΣΜΑ ΤΟΥ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΙΑΤΙΚΟΥ ΔΕΝΤΡΟΥ
Όπως κάθε χρόνο, έτσι και φέτος με κέφι και χαρά όλοι μαζί στολίσαμε το χριστουγεννιάτικο δέντρο του σχολείου μας. Αφού το συναρμολογήσαμε και ανοίξαμε καλά όλα τα κλαδιά του δέντρου, αρχίσαμε να κρεμάμε μία μία με τη σειρά όλες τις μπάλες.
Στο τέλος βάλαμε στην κορυφή το αστέρι και το χριστουγεννιάτικο δέντρο μας ήταν έτοιμο. Και του χρόνου με υγεία!!!

