Σας ενημερώνουμε ότι την Παρασκευή 25-10-24 οι μαθητές θα έρθουν σχολείο χωρίς σάκες για τιμήσουμε την επέτειο της 28ης Οκτωβρίου, όπως έχει αποφασίσει ο Σύλλογος Διδασκόντων . Οι μαθητές θα αποχωρήσουν μετά το τέλος της γιορτής. Τα λεωφορεία θα εκτελέσουν κανονικά το πρωί τα δρομολόγια και θα πάρουν τους μαθητές στις 10.30. πμ. Τη Δευτέρα 28-10-24, ανήμερα της εθνικής επετείου οι μαθητές των τάξεων Δ-Ε-ΣΤ θα έρθουν σχολείο στις 09.00 για την μετάβαση των τμημάτων παρέλασης στον καθιερωμένο εκκλησιασμό και την παρέλαση. Τα λεωφορεία την ίδια μέρα θα εκτελέσουν κανονικά το πρωί τα δρομολόγια και στις 11.30 πμ θα παραλάβουν όσους μαθητές παραμείνουν στο χώρο του σχολείου.
Ο Δ/ΝΤΗΣ ΤΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ
