Στην εκπνοή της χρονιάς και των εργαστηρίων δεξιοτήτων οι μαθητές και οι μαθήτριες της Β’ τάξης πραγματοποίησαν το 3ο εργαστήριο με θέμα «Το χαρτζιλίκι μου». Σε αυτό ασχολήθηκαν με τις οικονομικές συναλλαγές και τη διαχείριση του χαρτζιλικιού τους. Έμαθαν τους τρόπους πληρωμής και πώς αποκτούν το χαρτζιλίκι τους, φτιάχνοντας εννοιολογικούς χάρτες στον υπολογιστή της τάξης. Στη συνέχεια κατηγοριοποίησαν τα προϊόντα σε ανάγκες και επιθυμίες και συζήτησαν για τη σημασία που έχει να μάθουν να ιεραρχούν τις ανάγκες και τις επιθυμίες τους, να αποφεύγουν τις περιττές σπατάλες και να αποταμιεύουν. Επίσης συμπλήρωσαν το εβδομαδιαίο ημερολόγιο εξόδων τους, κατηγοριοποίησαν τα έξοδα και έκαναν τον προϋπολογισμό τους για την επόμενη εβδομάδα. Καθ’ όλη τη διάρκεια των εργαστηριών τα παιδιά δημιουργούσαν κάρτες παιχνιδιού, παίρνοντας αφορμές από τις δραστηριότητες που έκαναν, για το επιτραπέζιο παιχνίδι που θα έπαιζαν στο τέλος. Το αποτέλεσμα τους αποζημίωσε και με μεγάλη περηφάνια και χαρά ευχαριστήθηκαν το επιτραπέζιο παιχνίδι τους.
Πηγή: Ράλια Θωμά