Μαζεύουμε τα σκουπίδια-Μαθαίνουμε για την ανακύκλωση
Οι μαθητές και οι μαθήτριες των Α και Β τάξεων ενημερώθηκαν σήμερα 28/4 για την ανακύκλωση από τον Δήμο Δράμας και στη συνέχεια μαζί με τους μαθητές και τις μαθήτριες των Γ και Δ τάξεων μάζεψαν τα σκουπίδια από την γύρω περιοχή και την πλατεία συμμετέχοντας στη δράση του Δήμου για την Παγκόσμια Ημέρα της Γης. Ευχαριστούμε τους εκπαιδευτικούς μας για την πρωτοβουλία αυτή!
Παρουσίαση ταινιών μικρού μήκους
Τη Δευτέρα 27 Απριλίου στο Ωδείο Δράμας παρουσιάστηκαν οι 3 ταινίες μικρού μήκους, που δημιούργησε ο κ.Δόρτης ως σκηνοθέτης σε συνεργασία με τρία Δημοτικά σχολεία: του Αρκαδικού, της Ν. Αμισού και του 13ου Δράμας. Τα σενάρια ήταν των μαθητών/τριών και το αποτέλεσμα είναι καταπληκτικό! Συγχαρητήρια σε όλους και όλες (μαθητές/τριες και εκπαιδευτικούς) για την αξιέπαινη προσπάθεια και την όμορφη εκδήλωση! Ιδιαίτερα συγχαίρουμε τους μαθητές μας, τις κ. Νικολαίδου, Χρυσανθίδου και Αδαμίδου για την ταινία “Θοδωρής” και τη μουσικό μας κ. Μπαξέ για τα όμορφα τραγούδια της εκδήλωσης!




















