
Στο πλαίσιο της ανάγνωσης αυτοτελών λογοτεχνικών έργων στην Π.Ε., οι μαθητές της Β’ τάξης γνώρισαν τις περιπέτειες του Μικρού Πρίγκηπα, του Αντουάν ντε Σεντ-Εξιπερί.
Μέσα από τη “συνομιλία” με το αγαπημένο αυτό βιβλίο μικρών και μεγάλων, τα παιδιά μαθαίνουν να αναζητούν το νόημα των πραγμάτων και προσεγγίζουν τις έννοιες της φιλίας, της αγάπης και της μοναξιάς.
Ταυτόχρονα, επιτυγχάνεται η ενίσχυση δεξιοτήτων, όπως η συγκέντρωση, η υπομονή αλλά και δεξιοτήτων παραγωγής γραπτού λόγου μέσα από τα σχετικά φύλλα εργασίας που δόθηκαν στις ομάδες των μαθητών.
Ακόμη, τα παιδιά ενεπλάκησαν σε δραστηριότητες επεξεργασίας του λογοτεχνικού έργου, όπως η προσθήκη-αφαίρεση ηρώων, η αλλαγή της πλοκής, η δημιουργία νέου τίτλου και νέου εξωφύλλου και κατόπιν συνεργάστηκαν για τη συγγραφή του δικού τους βιβλίου.
Τέλος, έγιναν μικροί Πικάσσο, ζωγραφίζοντας τον Μικρό Πρίγκηπα ακολουθώντας την τεχνοτροπία του γνωστού ζωγράφου και δημιούργησαν κολάζ με τα συναισθήματα που τους προκάλεσε το βιβλίο, κατανοώντας έτσι καλύτερα και τον ίδιο τους τον εαυτό.
Μέσα απ’αυτήν την ολιστική προσέγγιση επιτεύχθηκαν πολλαπλοί μαθησιακοί στόχοι ενισχύοντας παράλληλα τη φιλαναγνωσία.