Το Δημοτικό Σχολείο Ανυφίου, σε συνεργασία με τον Σύλλογο Εθελοντών Αιμοδοτών Αργολίδας «ΔΕΣΜΟΙ ΑΙΜΑΤΟΣ» και το Γενικό Νοσοκομείο Άργους, διοργανώνει τη 2η Εθελοντική Αιμοδοσία, τη Δευτέρα 8 Ιουνίου 2026, από τις 16:30 έως τις 19:00, στον χώρο του Δημοτικού Σχολείου Ανυφίου. Με σύνθημα «Όταν στερεύει το αίμα, στερεύει η ελπίδα.…