Τρίτη πρωί και τα πρωτάκια μας ετοιμάζουν όμορφες ζωγραφιές για τους καινούριους φίλους τους.Θα έρθουν στο σχολείο μας τα πρωτάκια του Δημοτικού σχολείου Κουτσοποδίου. Μέχρι τώρα αλληλογραφούσαν, συζητούσαν μέσω skype και έστελναν μηνύματα μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου. Περίμεναν με μεγάλη αγωνία την άφιξη των παιδιών.Ήταν πολύ όμορφες…