Στα πλαίσια του προγράμματος που πραγματοποιεί η ΣΤ ΄τάξη με θέμα « Γνωρίζοντας την Ευρώπη» ολοκληρώσαμε με επιτυχία την γνωριμία μας με την Γερμανία. Τα παιδιά γνώρισαν τις πόλεις, τα ποτάμια και όλα τα γεωμορφολογίκα χαρακτηριστικά της συγκεκριμένης χώρας.Γνώρισαν επίσης σπουδαίες προσωπικότητες του πνεύματος, της επιστήμης και του…