• Εκπαιδευτικά προγράμματα

    Σινεμά “Ο Παράδεισος”

    Πολύ τυχεροί ήταν όσοι παρακολούθησαν την Παρασκευή το απόγευμα στο Αμφιθέατρο του Σχολείου μας την παράσταση που παρουσίασαν τα παιδιά της Δ΄ τάξης για τον ελληνικό κινηματογράφο! Το αμφιθέατρο γέμισε ασφυκτικά και απόλαυσε τους σπουδαίους “ηθοποιούς” μας που με την καθοδήγηση της δασκάλας τους της κ. Μαρίας “ζωντάνεψαν¨στη σκηνή τον…