Οι μαθητές/τριες και οι εκπαιδευτικοί του 1ου Δημοτικού Σχολείου Μουρικίου συμμετείχαν την σχολική χρονιά 2025-2026 στο Εθνικό Θεματικό Δίκτυο Αειφόρου Εκπαίδευσης με τίτλο: «Διατροφή Περιβάλλον και Υγεία» (Αρ. Πρωτ.: Φ3/141034/ 148365/ 149174/ΑΜ/2416/Δ7 , 12-01-2026) που συντονίζει το Κ.Ε.ΠΕ.Α. Ιεράπετρας-Νεάπολης.

Νατάσα Μάγκου
Αυτή η εργασία έχει άδεια χρήσης Creative Commons Αναφορά δημιουργού4.0.