Συμμετοχή στο Εθνικό Θεματικό Δίκτυο Αειφόρου Εκπαίδευσης την σχολική χρονιά 2025-2026 με τίτλο «Διατροφή Περιβάλλον και Υγεία»

Οι μαθητές/τριες και οι εκπαιδευτικοί του 1ου Δημοτικού Σχολείου Μουρικίου 2026 συμμετείχαν με επιτυχία στο Εθνικό Θεματικό Δίκτυο Αειφόρου Εκπαίδευσης την σχολική χρονιά 2025-2026  με τίτλο: «Διατροφή Περιβάλλον και Υγεία» (Αρ. Πρωτ.: Φ3/141034/ 148365/ 149174/ΑΜ/2416/Δ7, 12-01-2026) που συντονίζει το Κ.Ε.ΠΕ.Α. Ιεράπετρας-Νεάπολης. 

Bebaiosh Scholeioy 1o DS Moyrikioy 2026 page 0001

 

Νατάσα Μάγκου

Τελετή Λήξης Σχολικής Δανειστικής Βιβλιοθήκης

Με επιτυχία ολοκληρώθηκε η διαδρομή φιλαναγνωσίας της Σχολικής Δανειστικής Βιβλιοθήκης του 1ου Δημοτικού Σχολείου Μουρικίου με τους νικητές να παίρνουν το Έπαθλο-Βιβλίο από την υπεύθυνη εκπαιδευτικό  της Σχολικής Βιβλιοθήκης: κυρία Τσίρκα Πολυξένη. Οι  μαθητές/τριες από κάθε τάξη που ανάγνωσαν τα περισσότερα βιβλία ανάμεσα στους συμμαθητές τους είχαν ένα βιβλίο δώρο από την κυρία Ξένια! Θερμά συγχαρητήρια σε όλους σας κυρία Ξένια! Σας ευχαριστούμε για την επιμελημένη διαχείριση της Δανειστικής μας Βιβλιοθήκης!

20260612 112855

20260615 084211 20260605 084831 20260605 084927 20260605 085143

 

Νατάσα Μάγκου

Τρίπτυχο εκδηλώσεων στο 1ο Δημοτικό Σχολείο Μουρικίου με τελετή έπαρσης της Πράσινης Σημαίας

 

Με μεγάλη επιτυχία πραγματοποιήθηκε η σποδυλωτή εκδήλωση για το κλείσιμο της σχολικής χρονιάς 2025-2026 με παρουσία του Δημάρχου, Παναγιώτη Πλακεντά την Πέμπτη 11 Ιουνίου 2026.

Το τρίπτυχο των εκδηλώσεων είχε την παρακάτω θεματολογία:

1) Θεατρική παράσταση από τους   μαθητές και μαθήτριες της Α΄ τάξης και τις εκπαιδευτικούς:  Πολυξένη Τσίρκα, Μαρία Λίβερη.

2) Εκθέσεις χειροτεχνίας

α) Έκθεση Υφαντικής και Κεραμικής Τέχνης από τους μαθητές/τριες του Ομίλου Υφαντικής του 1ου Δημοτικού Σχολείου Μουρικίου και των εκπαιδευτικών: Πετρούλας Γουγούση, Κωσταντινιάς Ζανίδου-Σαουλίδου, Φιλοθέης Καμπούλα, Αναστασίας Μάγκου.

β) Έκθεση χειροποίητων κοσμημάτων  φτιαγμένα από την αείμνηστη κυρία Ερασμία Μιχελάκη με την επιμέλεια των εκπαιδευτικών  Πετρούλας Γουγούση, Κωσταντινιάς Ζανίδου-Σαουλίδου και της μαθήτριας της ΣΤ΄ τάξης,  Ερασμίας Πολυχρονοπούλου.

3) Απονομή Πράσινης Σημαίας του Διεθνούς Δικτύου  Οικολογικών Σχολείων από τον Δήμαρχο, κ. Παναγιώτη Πλακεντά και Απονομή Βραβείων συμμετοχής των μαθητών/τριών Β΄ Γ΄, Δ΄, Ε΄, ΣΤ΄  1ου Δημοτικού Σχολείου Μουρικίου και Α΄, Β΄, Γ΄ Γυμνασίου Αναρράχης/Εμπορίου. Η Πράσινη Σημαία δεν αποτελεί το αναγνωρισμένο σύμβολο της περιβαλλοντικής αριστείας και της αειφορίας, αλλά και δέσμευση για τη συνέχιση δράσεων που προάγουν την περιβαλλοντική συνείδηση και τη βιώσιμη ανάπτυξη.

Στη συνέχεια παρουσιάστηκαν οι περιβαλλοντικές δράσεις και τα προγράμματα που υλοποιήθηκαν, αναδεικνύοντας τη συστηματική προσπάθεια μαθητών/τριών  και εκπαιδευτικών για την προστασία του περιβάλλοντος και την προώθηση της αειφορίας.

Την εκδήλωση τίμησαν με την παρουσία τους ο Δήμαρχος, Παναγιώτης Πλακεντάς, ο Δημοτικός Σύμβουλος, Νικόλαος Φουρκιώτης, η πρώην Προϊσταμένη του Νηπιαγωγείου Μουρικίου,  Ελένη Σαββουλίδου και οι  πρώην Διευθυντές του Σχολείου,   Θεόδωρος Κόλλιας και Θέμης Απατσίδης καθώς και οι  γονείς και συγγενείς των μαθητών/τριών.

Ακολούθησε μπουφές με κεράσματα, προσφορά των γονέων των μαθητών του σχολείου, για την άμεση ανταπόκρισή τους  τους ευχαριστούμε θερμά!

Η Πράσινη Σημαία κυματίζει πλέον στο 1ο Δημοτικό Σχολείο Μουρικίου που  συνεχίζει να ενσωματώσει τις αρχές της αειφορίας στην καθημερινή σχολική ζωή, μέσα από περιβαλλοντικά προγράμματα, δράσεις ενεργού πολιτειότητας και συνεργασίες με τοπικούς και ευρωπαϊκούς φορείς.

 

Δημοσιευμένο στο https://e-ptolemeos.gr/triptycho-ekdiloseon-sto-1o-dimotiko-scholeio-moyrikioy-me-teleti-eparsis-tis-prasinis-simaias

1o Dhmotiko Scholeio Moyrikioy 2 1o Dhmotiko Scholeio Moyrikioy 3 20260611 072436 20260611 072526 20260611 072554 20260611 072637 20260611 075732 20260611 082537 20260611 094543 20260611 101532 20260611 102540 20260611 103347 20260611 104452 20260611 104715 20260611 105111 20260611 110037 20260611 110615 1 20260611 111103 20260615 121355

Νατάσα Μάγκου

 

Βράβευση μαθητών/τριών και εκπαιδευτικών του 1ου Μουρικίου στο 8ο Συνέδριο Θαλασσοφυλάκων

716551200 989615127106516 3818549518770809159 n

 

 

Το Safe Water Sports συμμετέχει στο 8ο Συνέδριο Θαλασσοφυλάκων, μια ξεχωριστή εκδήλωση αφιερωμένη στα σχολεία που υλοποίησαν τα εκπαιδευτικά προγράμματα του Οργανισμού για την ασφάλεια στη θάλασσα, τα θαλάσσια σπορ και το υδάτινο περιβάλλον.

Στόχος της εκδήλωσης είναι η βράβευση των σχολείων και των μαθητών που ξεχώρισαν μέσα από τη συμμετοχή τους, αποδεικνύοντας ότι η εκπαίδευση και η πρόληψη ξεκινούν από τη σχολική κοινότητα.

Το συνέδριο θα πραγματοποιηθεί διαδικτυακά και θα μεταδοθεί live μέσω YouTube, δίνοντας τη δυνατότητα σε σχολεία, εκπαιδευτικούς, μαθητές και γονείς από όλη την Ελλάδα να το παρακολουθήσουν.

Η εκδήλωση θα φιλοξενηθεί στο Πλωτό Μουσείο Νεράιδα, με την υποστήριξη του John S. Latsis Public Benefit Foundation, το οποίο στηρίζει διαχρονικά δράσεις εκπαίδευσης, πολιτισμού και κοινωνικής προσφοράς.

Μέσα από το εκπαιδευτικό πρόγραμμα του Safe Water Sports, οι μικροί μας φίλοι μαθαίνουν να αγαπούν τη θάλασσα με γνώση, υπευθυνότητα και ασφάλεια.

Ιδρυτικός δωρητής του εκπαιδευτικού προγράμματος του Safe Water Sports: Stavros Niarchos Foundation

#SafeWaterSports #Θαλασσοφύλακες #WaterSafety #SeaSafety #Εκπαίδευση #Πρόληψη #ΠλωτόΜουσείοΝεράιδα #ΊδρυμαΛάτση

Νατάσα Μάγκου

Επίσκεψη του Δημοτικού Άνω Κώμης

Την Τετάρτη 3 Ιουνίου 2026 είχαμε τη χαρά να υποδεχτούμε στους χώρους του 1ου Δημοτικού Σχολείου Μουρικίου, τους μαθητές/τριες και εκπαιδευτικούς του Δημοτικού Σχολείου Άνω Κόμης Κοζάνης. Μια ευκαιρία για παιχνίδι, αλληλεπίδραση και ανταλλαγή εμπειριών είχαν εκπαιδευτικοί και μαθητές/τριες και των δύο σχολείων! Απόδειξη των παραπάνω αποτελεί η εγκάρδια πρόσκληση για επίσκεψη   και ξενάγηση μαθητών/τριών και εκπαιδευτικών  του 1ου Δημοτικού Μουρικίου  στo πολιτιστικό μονοπάτι της  Άνω κόμη Κοζάνης!

20260603 120842

20260603 112015

 

20260603 113605 20260603 113736 20260603 114009 20260603 120650

Επίσκεψη στο Ελληνικό Ταχυδρομείο Εμπορίου

Την Παρασκευή 15 Μαΐου 2026 οι μαθητές/τριες του 1ου Δημοτικού Μουρικίου μαζί με τους εκπαιδευτικούς τους επισκέφτηκαν για να ταχυδρομήσουν την κάρτα τους προς το “Πλωτό Μουσείου Νεράιδα” Στο Ταχυδρομείο τους υποδέχτηκε η υπάλληλος Σοφία Ζανοϊτσίδου και τους εξήγησε τον τρόπο με τον οποίο στέλνεται ένα γράμμα, μία κάρτα, ένα δέμα. Στη συνέχεια εξήγησε με ποιο τρόπο εξυπηρετούνται οι γύρω κοινότητες από το ΕΛΤΑ Εμπορίου και εξέφρασε το φόβο του πιθανού κλεισίματος του υποκαταστήματος των ΕΛΤΑ Εμπορίου. Αυτό και μόνο έδωσε την εφόρμηση να ευαισθητοποιηθούν οι μαθητές/τριες και να γράψουν ένα γράμμα στον Δήμαρχο, κ. Πλακεντά Παναγιώτη και να αιτηθούν της διατήρησης του υποκαταστήματος των ΕΛΤΑ.

20260514 083450 20260514 083824

 

20260514 084054

20260514 084915 20260514 085731

 

Νατάσα Μάγκου